Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuldtids indkomst ved deltids arbejde:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu læser jeg jo ikke Familie Journalen (bortset fra den gang jeg var at finde på hele to sider i bladet, idet jeg var kæreste med deres jubilæumsbarn)... så enlight me: Hvad er det for et apparat du vil sælge til damerne...

Den fixe ting til hudpleje fra Nu-Skin... "rynkefjerneren"?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 15:47
Altid underholdende med disse MLM tråde, hvor en eller anden oplyst person, prøvet at sælge et eller andet skrammel uden at ville ud med hvad det er så det ender i den rene gætteleg
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:28

Hej Lasse m.f.!

Det er tankevækkende få debattører her i Network Marketing Branchen der har forstået - At der kommer sjældent noget godt ud af at tale/skrive negativt om andre udbydere.
Det giver ikke nogen meromsætning, at nedgøre andre i branchen heller ikke i Network Marketing Branchen - og hvad folk her anvender Amino til det være sig annoncer eller "kloge sig" på alle de andres vegne giver heller ikke nogen meromsætning snarere tvært imod!
Og når du annoncere så husk at gøre det klart fra starten hvad det er du vil sælge - man kan ikke "lokke" folk til at kontakte og efterfølgende tro man ved overtalelse kan få noget godt ud deraf!

Og husk så at I stort set alle har jeres links - ligesom jeg selv har det - under jeres indlæg - vi er her for at skabe relationer, blive klogere og sidst men ikke mindst for at "Brande" vort budskab ik´    

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)