Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital stærk partner søges

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
  Kapital stærk partner søges.

Da jeg har været i banken med min forretnings ide og nærmest blevet smidt ud med bagdele først – med besked om ”Vi ikke låner penge ud til sex projekter”, ja så må jeg prøve denne vej.

Der er tale om en ny og yderst eksklusiv swinger klub, som skal placeres et forudbestemt sted på sjælland. Kundegrundlaget er på mellem 460.000 og 690.000 personer.

Først år forventes en omsætning på mellem kr. 600.000,- og kr. 1.300.000,-.

Andet år er forventningen en omsætning på ikke under kr. 2.200.000,-.

Da der er tale om en swinger klub, med kontant betaling ved indgangen, er der ingen debitor tab.

Investor tilbydes 35 % ejerskab af projektet, så længe investoren ønsker dette ejerskab, dog mindst 10 år – som naturligvis også giver 35 % af overskuddet.

Lånet afvikles over 10 år med 10 % årligt – dog vil det bestræbes at afvikle lånet hurtigst muligt.

Der er indregnet en bonus til investoren på kr. 500.000,-. Den økonomiske partner forpligtiger sig til at overdrage 6,5 % af anparterne, uden yderligere vederlag for disse 6,5 % af anparterne, for hver gang der afbetales 10 % af lånet.

Det forventes at alle aftaler går gennem en advokat, med særligt kendskab til samarbejdsaftaler, økonomiske forpligtigelser, partneraftaler, og ikke mindst ansvarsfordeling.

Der er tale om en seriøs forretning, der kan blive rigtig fornuftig for de involveret partner.

Yderligere oplysninger kan opnås ved seriøse henvendelser fra en interesseret investor.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:59

Hej Rene

Øhh skal det forståes derhen at der er mellem 460.000 og 690.000 swingere på sjælland

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 01:18
  Hej Hans

Nej der er ikke så mange ....bare der var det *GGG*

Men det er kundegrundlager der ligger i det tal og ud af disse er der 3-4 % der er direkte swinger - desuden er der mellem 10 og 15 % af gundlaget der er til sex med andre end egen partner ....... det betyder så for min forretningside at selve kundekredsen er stor og god nok til mange nye medlemmer hvert år.

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:12

Banker er satme nogle underlige nogle! De har ingen problemer med at investere i Indisk børnearbejde, forurenende fabrikker og våbenproduktion - men et par voksne der boller lidt med hinanden. Åhhh nej! Det er sgu utroligt ...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 13:36

Hej Mikkel

Nu er det jo så heldigt for diverse bankfolk at vi bor i jantelovens land .... og den med du skal ikke tro du er noget ...passer dem fint.

Men hvor vil jeg glæde mig til den dag hvor swinger klubben trives rigtig godt og giver et pænt overskud så jeg kan vise den sammen bankmand mine regnskaber og så sig til " Nåå nej du ville jo ikke hjælpe mig med, at komme i gang, så jeg har fundet mig en ORDENLIG bank "

Jeg bliver til stadighed forbavset over denne fantastiske website ..... efter mit indlæg har været her i 8 timer har det over 100 hit .......... og den første henvendelse vedr. kapital behovet.

Så kan kun sige til jer alle ....bevar troen på jeres ideer

Venligst

René Buch

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:40
Hvis du for alvor vil forskrække din kære bankmand, kunne du jo give ham en gratis prøvetur.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:49

Ja, Rene, jeg har også droppoet bankerne helt for flere år siden - og det valg er jeg glad for. Nu bruger jeg dem alene til at passe på mine penge og til transaktioner.

I gmle dage drev jeg pladestudie og her oplevede jeg også masser af groteske situationer. F.eks. havde jeg et møde med Jydske bank om nogle nye investeringer, som vi skulle bruge kapital til. De sagde blankt nej. På vej ud af banken opdagede jeg et magasin de havde udgivet, med succeshistorier - og på forsiden var et af vores projekter fremhævet! Men, de gad altså ikke låne penge til denne success. Fucking hyklere er de!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:02

Hej Hans

Sjældent har jeg grint så meget af et indlæg i en debat som da jeg læste dit

Nu er problemet jo bare jeg er Mand og min bankforbindesle vist nok også er det et eller andet sted - Men tro mig det ville ikke forbavse mig hvis han bliver en af de første gæster i klubben for en ting er jobbet noget helt andet er privatlivet.

Et af mine argumenter til min bank gik på at det efterhånden ikke er muligt at se en god film uden der på den ene eller anden måde er sex med i den .....for det er jo bevist ofte at SEX slæger og til tider sælger MEGA GODT.

Min baggrund for at starte klubben er dog ikke et ønske om at have mit eget sted til min personlige udfoldelse - der til er dette alt for farligt overfor kundernes bedømmelse af klubben - for deltager jeg selv i aktiviteterne så vil klubben blive bedømt ud fra mig og ikke som meningen er at den skal bedømmes ud fra de rammer jeg tilbyder brugerne.

Er dog helt sikker på gik jeg til min bank med en ide om en nyt spisested og har lavet forarbejdet ligeså grundigt som jeg har med dette klub projekt så var min bank klart med på ideen - for ALT er gennemgået og alt er tilrettelagt ned til mindste detalje - dog er der visse mindre omkostninger der ikke kan beregnes men det er under kr. 50.000,- som skal ses i lyset af et drift budget på omkring kr. 1.300.000,-

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:10

Hej.

Det er godt nok trist - og alligevel ikke - at vi er mange i samme båd. Trist fordi det vidner om at bankerne er så svære at få til at lukke posen op, men alligevel rart at vide at der er så mange der har samme problemer. Man burde måske starte en netbank for iværksættere? Jeg er bare bange for at der skal være betydelig kapital først ;0)

Det virker som om bankerne udnytter at man er bundet godt op... Et realkreditlån, et boliglån og lidt kassekredit - måske har man også forsikringer og billån i samme bank - det gør det alt for nemt for dem.

Jeg havde en samtale med en lokal tømrer - han har samme opfattelse som går igennem denne tråd. Det er måske svært for en bankmand at forstå at der skal indkøbes nogle ting inden man kommer i gang med at sætte køkkener op?? Havde han derimod haft en million i friværdi havde der ingen problemer været.

Kan vi da ikke på en eller anden måde få så meget at skulle have sagt at vi kan give dem en lærestreg?

Nå, men det blev en lille afstikker fra dit indlæg hvor du søger kapitalstærk partner, korntrold. Det håber jeg du tilgiver mig, men jeg bliver så sur... Om jeg selv ville putte penge i dit swingerprojekt? Hmm - der kender jeg nok ikke nok til markedet - endnu

Mvh
Carsten O.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:15

Projektet lyder sller spændende he-he, men fordomme og den forpulede jantelov sætter sine spor.

Jeg kommer aldrig, ALDRIG, til at sidde og samle støv i en bank. Bankerne synes også det er okey at investerer mange millioner i f.eks. nye landbrug, hvor driften er yderst tvivlsom. Ikke bare et par millioner, men det skal ofte ganges med 4 eller 5. andre gange med 10.

Det er ikke kundernene, som bankerne er interesseret i. De tænker på dem selv og på det de selv tror er rigtigt uden at se muligheder i noget nyt. De skal de også, men de kunne tjene flere penge, hvis de gad at bruge tid på kunderne, og lytte til hvad de reelet har at sige.

Jeg har selv kæmpet lidt med det samme, og det var absolut ikke det store beløb vi snakker om, hvor man bliver mødt med skepsis og uvillighed.

Jeg har kun min bank, udfra at jeg modtager en hyre.
Side 1 ud af 5 (46 indlæg)