Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkrævning af gebyr for bruga af betalingskort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sel verfaret at flere tager gebyr, udregnet i procenter i forskellig størrelser,  når kunder betaler med betalingskort i webshop eller live butik.

Hvordan tillæger jeg automatisk gebyr i min gp webshop, hvis en kunde bruger udenlandsk betalingskort i min webshop....altså hvordan sætter jeg det op, så det automatisk bliver beregnet.....det koster ca 5 % for nogle kort

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:02

I nogle shopløsninger kan du indsætte satsen for udenlandsk betalingskort. Hvis du har en Scannetløsning kan dette ikke effektueres, og du må nøjes med at trække den danske sats som er meget lavere.

Med venlig hilsen Bettina www.Styledelux.com

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:09
Hej Bettina

tak for svaret.

Jeg har fra gp fået afvide, det ikke kan lade sig gøre at skelne kort med den løsning, så det er ikke noget jeg lige er ved at skal til, så jeg ser tiden an, på dette felt.

mvh Linda

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:13
Hvordan er holdningen egentlig angående netop kreditkortgebyrer? Er brugerne forstående for det eller giver det ballade?

Vi nemlig ved at ændre vores betalingssystem og overvejer at lægge gebyret over på brugerne i stedet for at håndtere det selv. Vores priser er ret lave i forvejen, så gebyrer (specielt på udenlandske kort) æder jo en del af fortjenesten.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:19
Vi har ca 30.000 kunder og meget sjældet at vi høre brok! Har dog engang mistet en kunde for 4,5 kr gebyr, spørgsmålet er så om man overhovedet ønsker den kunde :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 14:01
Dato: 22-07-2007 13:19:25 Forfatter: Niklas Vi har ca 30.000 kunder og meget sjældet at vi høre brok! Har dog engang mistet en kunde for 4,5 kr gebyr, spørgsmålet er så om man overhovedet ønsker den kunde :)

Lyder godt. Så kører vi bare videre og ser hvordan vores kunder reagerer.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:05
Dato: 22-07-2007 14:00:44
Forfatter: alsc
Dato: 22-07-2007 13:19:25 Forfatter: Niklas Vi har ca 30.000 kunder og meget sjældet at vi høre brok! Har dog engang mistet en kunde for 4,5 kr gebyr, spørgsmålet er så om man overhovedet ønsker den kunde :)

Hvis de brokker sig må i jo bare forklare at jeres priser kun kan være så lave hvis i viderføre PBS''s produktpriser til jeres kunder.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 14:08
Dato: 22-07-2007 14:05:13 Forfatter: Niklas
Dato: 22-07-2007 14:00:44 Forfatter: alsc [QUOTE]Dato: 22-07-2007 13:19:25 Forfatter: Niklas Vi har ca 30.000 kunder og meget sjældet at vi høre brok! Har dog engang mistet en kunde for 4,5 kr gebyr, spørgsmålet er så om man overhovedet ønsker den kunde :)

Hvis de brokker sig må i jo bare forklare at jeres priser kun kan være så lave hvis i viderføre PBS''s produktpriser til jeres kunder.
/QUOTE]

Det er også udgangspunktet. Nu har vi dog kørt uden gebyrer i lige over 1½ år, så er lidt spændt på reaktionen.
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:48
Jeg har valgt ikke at føre betalingsgebyret viderer til mine kunder af to grunde.

1) det er en "merpris" som i en vis forstand er skjult for kunderne, da de først ser den til sidst og det kan få nogle til  at føle sig snydt.

2) Har hørt mange brokke sig over det, så i starten vil jeg lade være. Kan bedre senere se om jeg har råd til at lade være da jeg kører med lav avance i forvejen.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)