Hej Mette. Vi har selv købt Christians søgemaskine optimerings rapport. Der står mange gode ting i som jeg er sikker på ville have tage meget lang tid selv at have fundet ud af. Ja mange af de ting der står tror jeg ikke man lige finder ved at søge på nettet. Vi har ændret nogle ting i vores system og må siges at have virket. Christian er også flink til at svare på spørgsmål du måtte have. mvh Morten www.IndustriBasen.dk Danmarks online industrimarkedsplads for virksomheder og privatpersoner |
Det er ikke kun en bog, men et værktøj. Vel kan du finde meget af den samme viden andre steder, men hvor mange timer vil det tage i forhold til at købe og læse bogen? Og så får du samtidig en forholdsvis ærlig holdning til, hvad der har virket og ikke har virket.
Og når du har trukket bogen fra, så var det alligevel ikke så slemt.
Jeg har da købt andre bøger til en mindre stykpris, men som tog længere tid at læse og gav færre brugbare oplysninger, så det er slet ikke så slemt endda. Og hvis man søger på nettet, så er det ofte svært at forholde sig til kildens pålidelighed. Det er noget helt andet i bogen (det skal jeg jo sige, når jeg selv er nævnt ;-).
Og 1500 er ikke meget at investere ekstra i en onlinebutik. Så skal man vist da overveje at lukke. :-)