En virksomhed som er reklame beskyttet kan søge erstatning, hvis de tidligere har været i dialog med telefonsælgeren og frabedt sig opkald, samt fortalt telefonsælgeren at virksomheden er reklame beskyttet. Vi bliver kimet ned af 10-25 telefonsælgere om dagen og det er rigtig belastende.
Efter hvilken lov? Reklamebeskyttelse = virk må ikke udlevere oplysninger i massedatabaser - men hvilken lov søger man erstatning efter, hvis en sælger ringer, efter at ha fået besked om ikke at måtte?? Jeg kan slet ikke se det hænge sammen med reklamebeskyttelse??
Du må da tjene godt på erstatninger hvis du har - 10-25 telefonsælgere i røret om dagen og selv søger erstatning - eller har du - 10-25 NYE hver dag?? Sidder du i omstillingen hos ISS eller Mærsk?
Jeg har så valgt og lave en anmeldelse af dem på trustpilot, som de så har anmeldt i håb om at få slettet, så de "gode" anmeldelser firmaet har fremstår jo fint og flot når de får slettet de negative
Så må vi se hvad de finder på næste uge
Kan jeg egentlig anmelde dem for chikane ?
når man så snakker med den ene ejer, ja så griner han bare af de ringer, synes det er sørgeligt at drive virksomhed på den måde
Tillykke, du bidrager dermed til, at gøre TP til et ligegyldigt site. Du har ingen købsoplevelse, ergo er de i sin gode ret til at anmelde din "falske købsoplevelse".
Dermed ikke sagt, at jeg ikke har forståelse for din frustration.. Mener bare ikke, at den form for selvtægt online hører hjemme nogen steder - vi har tidligere set en flyttemand herinde, som gik i selvsving på konkurrentens trustpilot-side, fordi de følte, at konkurrenten overtrådte nogle etiske retningslinjer.
I den konkrete situation ville jeg aktivt gøre mit til, at de fik slettet mig fra deres "liste". Kan ikke helt gennemskue, om du aktivt har forsøgt at gøre noget - eller om du hellere vil chikanere dem ad andre kanaler.
Spurgte de efter penge eller ville de sælge dig noget? Det er kæmpe forskel. Hvis en eller anden af dine kreditorer har hyret dem så har de jo en ret til at ringe til dig.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Ja selvfølgelig er det vigtigt at få fastslået om det er en selv de er ude efter i forhold til, at skylde en af deres kunder penge.
Eller de vil sælge noget til en selv.
Har også selv været ude for at blive ringet om af omtalte (en bestemt sælger derinde) flere gange den sidste tid. Men altid efter aftale. Undtagen første gang han ringede (uopfordret).
Det har jeg også været udsat for af et anden inkassofirma. De ringede en gang, og jeg "bed på krogen" foreløbig.
Jeg tror branchen har det svært p.t. - Debitorerne snor sig.
Men jeg er da sikker på at hvis man påtaler overfor omtalte, at man ikke ønsker deres opringning kan man også slippe - de respekterer dette. Ville alt andet ikke også være tåbelig ?
Er ovenikøbet fra omtalte inkassofirma blevet tilbudt gratis 3 prøvesager.
Jeg har tidligere ansøgt om reklamebeskyttelse og i den information der følger med står der at overtrædelse af kontakt til os efter 2. gang vil udløse bøde eller vi kan stævne dem. Og nej selvfølgelig stævner vi ikke alle der ringer. Men det er som regel også hele tiden nye der ringer. Vi kører med 3 cvr numre og under dem flere webshops. Derfor modtager vores call center så mange henvendelser hver dag.
Cookie Hvorfor hænger reklamebeskyttelse ikke sammen med at telefonsælgere ikke må kontakte en virksomhed? Det er jo netop det der er pointen...!
Og nej vi søger ikke erstatning, for sådan driver vi ikke virksomhed. Men hvis man er reklamebeskyttet, så kan man søge erstatning, da virksomhederne SKAL tjekke om en virksomhed er reklamebeskyttet inden de ringer ud til den.