Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver i også kimet ned af inkasso bureau ??

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm det kan være vi skulle begynde at ringe til dem og tilbyde et hosted CRM-system. De har åbenbart stærkt brug for etSmile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:50

Camilla Grønberg:
En virksomhed som er reklame beskyttet kan søge erstatning, hvis de tidligere har været i dialog med telefonsælgeren og frabedt sig opkald, samt fortalt telefonsælgeren at virksomheden er reklame beskyttet. Vi bliver kimet ned af 10-25 telefonsælgere om dagen og det er rigtig belastende.

Efter hvilken lov? Reklamebeskyttelse = virk må ikke udlevere oplysninger i massedatabaser - men hvilken lov søger man erstatning efter, hvis en sælger ringer, efter at ha fået besked om ikke at måtte?? Jeg kan slet ikke se det hænge sammen med reklamebeskyttelse??

Du må da tjene godt på erstatninger hvis du har - 10-25 telefonsælgere i røret om dagen og selv søger erstatning - eller har du - 10-25 NYE hver dag?? Sidder du i omstillingen hos ISS eller Mærsk?Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:02

Jeg synes absolut i skal kime dem ned, bar det at de griner af en når man ringer og siger man ikke gider flere opkald..

Måske vi kan lave en facebook gruppe med chikane af dem, tror heller ikke de ville synes det var sjovt

Kan jeg egentlig sende en faktura for spildt tid ?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

AQUA POWER Randers:

og endnu et opkald i denne uge..

Jeg har så valgt og lave en anmeldelse af dem på trustpilot, som de så har anmeldt i håb om at få slettet, så de "gode" anmeldelser firmaet  har fremstår jo fint og flot når de får slettet de negative

Så må vi se hvad de finder på næste uge

Kan jeg egentlig anmelde dem for chikane ?

når man så snakker med den ene ejer, ja så griner han bare af de ringer, synes det er sørgeligt at drive virksomhed på den måde

Tillykke, du bidrager dermed til, at gøre TP til et ligegyldigt site. Du har ingen købsoplevelse, ergo er de i sin gode ret til at anmelde din "falske købsoplevelse".

Dermed ikke sagt, at jeg ikke har forståelse for din frustration.. Mener bare ikke, at den form for selvtægt online hører hjemme nogen steder - vi har tidligere set en flyttemand herinde, som gik i selvsving på konkurrentens trustpilot-side, fordi de følte, at konkurrenten overtrådte nogle etiske retningslinjer.

I den konkrete situation ville jeg aktivt gøre mit til, at de fik slettet mig fra deres "liste". Kan ikke helt gennemskue, om du aktivt har forsøgt at gøre noget - eller om du hellere vil chikanere dem ad andre kanaler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

AQUA POWER Randers:
Kan jeg egentlig sende en faktura for spildt tid ?
Brug dine kræfter på noget bedre og mere konstruktivt - herregud - de ringer for meget, og det er forkert af dem og det er så det - get a life

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:19

De må da have sagt noget da de ringede. 

Spurgte de efter penge eller ville de sælge dig noget? Det er kæmpe forskel. Hvis en eller anden af dine kreditorer har hyret dem så har de jo en ret til at ringe til dig. Wink

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:36

Har fået tlf damer på så slipper jeg for deres lort, så kan jeg arbejde og de spilde tid..

De har tilbudt gratis år hos dem grundet dette, så de ville hve mig som kunde, men afslået

God dag

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:41

Wink Ja selvfølgelig er det vigtigt at få fastslået om det er en selv de er ude efter i forhold til, at skylde en af deres kunder penge.

Eller de vil sælge noget til en selv. Stick out tongue

Har også selv været ude for at blive ringet om af omtalte (en bestemt sælger derinde) flere gange den sidste tid. Men altid efter aftale. Undtagen første gang han ringede (uopfordret).

Det har jeg også været udsat for af et anden inkassofirma. De ringede en gang, og jeg "bed på krogen" foreløbig.

Jeg tror branchen har det svært p.t. - Debitorerne snor sig.

Men jeg er da sikker på at hvis man påtaler overfor omtalte, at man ikke ønsker deres opringning kan man også slippe - de respekterer dette. Ville alt andet ikke også være tåbelig ? Wink

Er ovenikøbet fra omtalte inkassofirma blevet tilbudt gratis 3 prøvesager.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:51

Jeg bad allerede 3. gang jeg ikke ønskede noget af dem, men det tog de ikke som nej derfor denne tråd..

Kan godt være de har det svært, men jeg bider ikke på krogen ved de ringer 1 eller 10 gange, svaret er det samme :)

ja prøveperioder må de have mange af jeg kunne pludselig få et år gratis

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:54

Hej Cookie

Jeg har tidligere ansøgt om reklamebeskyttelse og i den information der følger med står der at overtrædelse af kontakt til os efter 2. gang vil udløse bøde eller vi kan stævne dem. Og nej selvfølgelig stævner vi ikke alle der ringer. Men det er som regel også hele tiden nye der ringer. Vi kører med 3 cvr numre og under dem flere webshops. Derfor modtager vores call center så mange henvendelser hver dag.

Cookie Hvorfor hænger reklamebeskyttelse ikke sammen med at telefonsælgere ikke må kontakte en virksomhed?
Det er jo netop det der er pointen...!

Og nej vi søger ikke erstatning, for sådan driver vi ikke virksomhed.
Men hvis man er reklamebeskyttet, så kan man søge erstatning, da virksomhederne SKAL tjekke om en virksomhed er reklamebeskyttet
inden de ringer ud til den. 

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)