Hej Ronni,
Nu er alder ikke en diskvalificerende faktor i mine øjne, og bedømt ud fra dit billede så hører du ind i den kategori min aldersgruppe betegner som de "unge" :-) Jeg vil ikke gå langt ind i denne debat, men lige give dig et par ord/råd med på vejen, betragt mig bare som ham den gamle onkel til familiefesten. Du er galt på den, når du nægter at tro på hvad hjælpsomme folk fortæller dig - det er simpelthen ikke i orden at sige de andre lyver. Du siger at du ikke tror der bliver solgt noget på siden, herefter er der mange der gør dig opmærksom på at du tager fejl, folk med stor indsigt i emnet, folk der har bygget deres livsvej på online salg og marketing - folk der lever af det du siger ikke er rigtigt. Alligevel fastholder du at de ikke har ret, udelukkende underbygget med at det ikke kan være rigtigt rent teoretisk - det er altså dårlig stil. På et tidspunkt i livet, finder du også ud af, at det langt fra er alle teorier der holder i virkeligheden. Tro mig, jeg har en stor teoretisk viden inden for mit felt - den er god at læne sig op ad, men til dagligt så bruger jeg de teknikker der virker i virkeligheden - og jeg er hamrende ligeglad med at teorierne siger noget andet. (Disclaimer: min uddannelse er ikke indenfor marketing og reklame, så det har intet med denne tråd at gøre) Jeg vil anbefale dig at læse "Virkeligheden er klog" af Thomas Rosenstand, den har åbnet øjnene for mange - både unge og vi ældre :-) God weekend |
Du er helt blæst Ronni... No offence :) Men jeg ville være lykkelig, hvis jeg kunne få Danmarks største cykelshop til at sælge mine produkter...