Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med cykel-webshop søges!

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:
Dog er jeg ikke enig i at designet intet betyder som du hentyder til.

Det er bestemt ikke det jeg hentyder til. Det er meget store konverteringsprocenter at hente på det grafiske, men min pointe er bare at reklamebureauerne meget ofte glemmer at teste det og dermed ikke får den erfaring jeg mener de bør have.

Ronni Larsen:
Det er der lavet massere af undersøgelser på.
Hvordan agerer vi mennesker.

Ja og mange af dem er håbløst forældede når vi taler om web. Tidligere blev mange af den slags tests lavet med fokusgrupper og spørgeskemaer. I dag kan man teste præcis hvad der giver bedst på bundlinjen, men det har rigtigt mange bureauer desværre slet ikke fået øjnene op for.

Ronni Larsen:
Det jeg prøver at forklare er at sitet ligner noget jeg selv kunne programmere (ved at tage et kursus).
Hvor er de lækre ting (sælgende fotos, tekster som får mig til at købe).? Dem savner jeg da.
Blev overrasket over at sitet så ud som det gjorde netop fordi jeg fik besked om at det var DK største webshop.

Ja og du kan sagtens have ret i det kunne gøres bedre (måske). Det kan også være at folk der leder efter et nyt gear til deres cykel ikke køber mere fordi designet er pænere, og der er flottere billeder af gearet.

Ronni Larsen:
Søger man efter en brugt ting i den blå avis så betyder foto og tekst altså en del på de valg man tager.
Ikke noget jeg finder på. You get my point? 

Jeg er med på din pointe, dog ved jeg også der er utrolig stor forskel fra branche til branche, og hvor meget man kan øge konverteringen ved at lave nyt design i dette tilfælde kan jeg ikke svare på.

Lidt offtopic:

Den grafiske branche er lidt ligesom en stor del af tekstbranchen. Der er gigantiske muligheder for at komme milevidt foran de konkurrenterne ved at være dem der kan reklamere med at de har stor erfaring i hvad der bevisligt konverterer til bedre bundlinje (altså ved at have intensiv erfaring i splittests), men mange griber slet ikke den bold og brokker sig samtidig over at tekster og designs underbydes af unge eller folk fra udlandet.

Der er så store fordele at hente, men det meste af branchen sidder med hænderne i skødet på det område.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemt at generalisere. Jeg kender ikke dine erfaringer Thomas.
Snakker heller ej kun om reklamebureauerer. Jeg snakker om det at lave en website.
Grundliggende elementer og retningslinjer.
Nogle retningslinjer er ikke STONE FASTE, men udvikles hele tiden i takt med udviklingen imens andre ikke gør.
De er og har altid været der og vil være der altid.

Du hentyder hele tiden til gammeldags ting og gammeldags måder??
Forstår dig ikke helt. Dem jeg omgås er i den anden boldgade. De skaber nye innovative ting og en website skal være innovativ i dag for at skille sig ud fra sine konkurrenter. Design og hvordan kunderne behandles på sitet er afgørende i fremtiden. Hvilken følelse fik kunden af besøget og oplevelsen osv.

Der findes utallige af websites og webshops i dag (om meget shit derude på nettet), men hvis du ligger mærke til det så har de succesfulde nogenlunde samme opskrift de følger.
Deriblandt er design og selve kundeoplevelsen det helt unikke og afgørende og implementeres i langt højere grad i udviklingen.

Du kan sammenligne det lidt med butikker i gamle dage. Der kunne du åbne en ostebutik og det gik fint.
Men i dag er der åbnet op for endnu flere sluser på tværs af landegrænserne og mange flere om budet.
Vil man skille sig ud så kræver det et godt koncept fuldt med innovativ kundeoplevelse. Det er dem som har succes.  

Tror den grafiske branche er som alle andre brancher ;-)


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ;-) Det foto siger alt.

Philip... Min tråd er ødelagt for længe siden...... Crying 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Ha ha ;-) Det foto siger alt.

Philip... Min tråd er ødelagt for længe siden...... Crying 

Jeg synes faktisk diskussionen har været enormt interessant.

Jeg ville ønske folk som Philip bare ville lade være at læse med hvis han ikke har lyst, men jeg skal nok stoppe nu, hvis det er så svært bare at lade være at læse med, hvis man ikke har lyst.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

(Thomas)

Fint med dit input, men søgte ikke en debat eller diskussion i denne tråd.

Som du kan se søgte jeg efter en cykelwebshop ejer. Thats all.

Men vi kan da lave en anden debat til noget diskussion.
Ved ikke om den har været så interessant. Jeg mener vi 2 Thomas bare har hver sin opfattelse (grundlæggende) og indimellem også har snakket forbi hinanden.
Vi kommer nok fra foreskellige baggrunde og har forskellige erfaringer som vi agerer ud fra.

Anyway denne tråd er ødelagt for længe siden. Så er nok nød til bare at lave en ny.
 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Som du kan se søgte jeg efter en cykelwebshop ejer. Thats all.

Og du blev præsenteret for Danmarks største af slagsen, men den var ikke god nok.

Beklager men så tror jeg ikke der er nogle her på Amino der er i stand til at hjælpe dig med din forespørgsel.

Jeg vil anbefale dig at omformulere din forespørgsel eller eventuelt uddybe hvad det er du søger.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Brian
Nej den var langt fra det jeg søgte. ikke lige det jeg søgte efter og ja måske har du ret. Kan være Amino ikke kan hjælpe her.
Har mine tvivl mht. niveau udfra de svar der er kommet. Her er mange unge.
Jeg omformulerer hvad jeg søger i en anden tråd. Så må vi se om den kan vække noget til live uden der går debat i den!!!!!!!!! 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:
Hej Brian
Nej den var langt fra det jeg søgte. ikke lige det jeg søgte efter og ja måske har du ret. Kan være Amino ikke kan hjælpe her.
Har mine tvivl mht. niveau udfra de svar der er kommet. Her er mange unge.
Jeg omformulerer hvad jeg søger i en anden tråd. Så må vi se om den kan vække noget til live uden der går debat i den!!!!!!!!! 

Men nu var det jo dig der startede hele debatten selv.

Du skriver følgende om Danmarks mest sælgende cykelshop:

Jeg tror ikke kunderne køber deres cykel og tilbehør på sådan en webshop.
Den er ikke særlig brugervenlig og det grafiske øje mangler.

Hvis du ikke ønsker debat, så lad være med at kommentere på de samarbejdspartnere der bliver anbefalet.

Det må da i øvrigt sætte lidt tanker i gang når du først tror at folk ikke køber noget på sådan et site, for derefter at finde ud af det er dem med mest succes i Danmark indenfor det område (?).... ;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 18:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Ronni, 

Du er en verdensmand Ronni. En sand helt!

Kunne du ikke være interesseret i at vurdere min webshop og affilite side? Bare så vi har en ekspert's ord for hvordan et ÆGTE design skal være.

På forhånd tak, tror nemlig du er det jeg søger.... 

Kærlig hilsen

Den fortvivlede webshopejer

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)