Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med cykel-webshop søges!

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ronni Larsen:
Det handler ikke om hvad jeg synes er pænt, men om hvordan vi mennesker agerer og opfatter ting vi ser på generelt.

Det er Danmarks største cykelwebshop...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Skræmmende at høre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hej Dennis
Som ejer råber du selvfølgelig op, men synes du skal tage det konstruktivt.
Jeg kommer bare med min professionelle mening og oplevelse ved at klikke ind.
Kan godt være jeg er den eneste som synes shoppen ser roddet ud? skal jeg ikke kunne sige?

Nu ser jeg det også fra et salgs- og layout mæssigt perspektiv da jeg har en del erfaring i reklamebranchen.
Det får bare mig som fagmand til at stoppe op.

Som sagt er jeg på udkig efter en samarbejdspartner med en cykel webshop, men sætter også krav til hvordan den ser ud.
Vi er ikke ude i at skulle udvikle en webshop. Så kunne vi jo bare selv gøre det og gå ind på det marked.
Men ønsker en partner som er godt i gang og har de rette briller på.
Det giver mulighed for et bedre salg og dermed mere på bundlinjen.
 

Dine argumenter er jo taget lidt ud af det blå. Naturligvis split- og brugertester vi næsten alt. At du ikke kan lide hvordan det ser ud kan vi ikke bruge til så meget.

Nogle gange går man på kompromis med ting for at få andre til at være bedre.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.
Har som sagt stor erfaring med dette og mine argumenter er skam fine nok.
Ønsker ikke tråden tager en drejning så derfor vil jeg sige.
Tag det til dig som noget konstruktivt eller ignorer min oplevelse.
Det er helt op til dig. 
Webshoppen var bare ikke som forventet. sorry

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Larsen:

Tag det til dig som noget konstruktivt eller ignorer min oplevelse.

Problemet er bare, at det ikke er konstruktivt.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hej Rasmus
Mener du virkelig at design ikke har indvirkning på salg?

Jeg er meget uenig.

Selvfølgelig kan man sælge med et rodet design.
Men man sælger meget mere og får endnu flere kunder med et kundevenligt og ikke rodet design!
(Med samme udgangspunkt)

Du misforstår. Brugte måske et forkert ordvalg.
Det handler ikke om hvad jeg synes er pænt, men om hvordan vi mennesker agerer og opfatter ting vi ser på generelt.  

Jeg sætter skam pris på et godt design, som nok de fleste gør. Faktisk laver vi selv en del af dem. Men det er ikke det der er pointen. Nogen kan lide grønne knapper og andre kan lide røde. Fakta er bare at orange (på trods af at det ikke er en særlig populær farve) ofte virker bedst: http://www.belcherbutton.com/

Skal alle køb nu knapper derfor være orange? Nej lad for gud skyld være, men prøv da at splitteste det. Hvad nu hvis du kunne øge dit salg med bare 5% fordi du valgte en knap der slet ikke passede til resten af designet (egen tese: hemmeligheden her er ikke orange, men kontrast - knappen skiller sig simpelthen ud fra resten af designet der, ahem...  ikke er orange)

EDIT: Og hvad der er et "ikke rodet design" (grimt?) er måske smukt for en person på Bornholm (eller en franskmand for den sags skyld). => Tilbage til min pointe om at design er subjektivt. Kan jeg finde nogle ting jeg gerne ville splitteste hos www.cykelpartner.dk, jo det kunne jeg nok godt. Men pointen er at jeg aldrig ville rette en godt sælgende shop uden at denne ændring var funderet i en split test af en art, og min egen holdning til designet ville egentligt være urelevant i denne sammenhæng.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Har som sagt stor erfaring med dette og mine argumenter er skam fine nok.

Blander mig også lige her..

Dine argumenter er gode nok? 

Dit argument består i at DU ikke syntes om sidens design? Det er jo ikke et validt argument, eller på nogen måde et godt argument?

Derimod får du at vide at det er DK's største cykelwebshop - Det er netop et rigtigt godt argument for at rigtig mange mennesker i Danmark godt kan lide shoppen og vælger at handle der.

Du nævner også at du ser det fra et Salgs-perspektiv, så burde du da have ændret mening? :) 

Jeg syntes det er fint at du har nogle kriterier til netop den partner som DU søger, men jeg syntes bestemt det er uprofessionelt at begynde at snakke om dårligt design, mangel på brugervenlighed osv. når du ingen indsigt har i deres forretning og bestemt ikke argumenterer på fornuftig vis imod de meget tydelige tal, som der bliver bragt på bordet. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus.
Tror du er lidt ude på et sidespor nu. Det er ikke lige det med knapper som faldt mig i øjnene.
Handler ikke om hvad folk kan li direkte. Det handler om hvad som virker som du selv er inde på.
Nu er det ikke farverne som falder mig i øjnene men mere opsætningen og måden sitet fungerer på.
Det er for rodet med alle de produkter, links, linjer i menuer. Mener bare det er uoverskueligt når man kommer ind på sitet.

Udfra et faglig perspektiv virker det ikke til at der har været professionel hjælp indover design og udviklingen af brugeroplevelsen.
Der er en grund til at mange bruger ekstra tid netop på dette område. Brugeroplevelsen er vigtig. Det gælder jo om sitet er bedt muligt optimeret.
Retningslinjer som de fleste reklamebureauer og udviklere følger som f.eks. farvekombination, længde på tekst, links, antal slag, skrifttyper, scroll osv. osv. har de jo ikke for sjov! Der er skam en videnskabelig mening med hele galskaben og dermed også en forskel på om man er uddannet i dette eller ej.


Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim
Har skrevet lidt om mine beveg grunde i tråden.

Fordi der bliver fortalt at det er DK største cykelwebshop er det jo ikke = at det er den bedste forretning og at den heller ej kan forbedres?

Jeg kom med mit indput udfra den oplevelse jeg fik ved at besøge siden.
Jeg blev forvirret over alle de muligheder og varer. Ikke hvad jeg havde regnet med af DK største cykelwebshop.

Nu tråden alligevel er kørt af sporet.

Der må da være nogle flere faglige personer derude som kan give mig ret. eller "gisp"?



 

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)