Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Er det kun mig der finder det hysterisk morsomt, at selv samme side der hænger Nemhelse ud, også bruger dem som reference?

Nej. Jeg grinede højlydt! - Uden i øvrigt at ville tage stilling i sagen synes jeg det virker komisk. - Men som tiden går, kommer man jo til at tænke mere over tingene, og bare fordi de ikke kan lide at arbejde sammen med den kunde, kan de jo godt synes, at de har lavet et godt stykke arbejde, og derfor gerne ville vise det frem.

Så det virkede lige et øjeblik komisk, men er vel egentlig reelt nok?!?!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:10 | Låst

Christopher Roelann:
Nej men det er dem, der har ansvar for hvad der står på deres hjemmeside.

Ja, men der er flere fortilfælde. Hvis der skrives indlæg af 3. mand på et forum, skla forumejeren bare fjerne det på opfordring fra den der krænkes, så kan forumejerne ikke straffes.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer, :-)

Lad os lige slå fast, at karmastjerner ikke er beregnet til at straffe indlæg eller debattører, fordi man er uenig.

Der er uddelt nogle stjernepauser til de, som i denne tråd åbenlyst har misforstået eller tilsidesat reglerne og kastet med 1-stjerne efter i øvrigt sobre indlæg.

For god ordens skyld: Ja, vi moderatorer og Amino Crew kan se, hvem der giver hvilke karmastjerner.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:02 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hvordan folk kan være for at det er en menneskeret at hænge folk ud på Amino, men synes det er råddent når nogen gør det på eget site er helt over min forstand. 

Hvis du hænger folk ud på nettet, så er det det du gør - uanset hvad websitet hedder. 

Der er rigtigt mange der har det helt okay med denne rettighed. Jeg tror det de har til fælles er en IQ godt under 100.

Lad mig tage et eksempel. Der var en ung dame på Facebook som har en ung datter, som er aktiv på et børnesite. Her får moderen heldigvis den gode idé at passe på sin datter.

Datteren får på et tidspunkt en mail fra en unavngiven, men der er et billede vedhæftet af en mand der tydeligtvis er oppe i alderen, hvor tanken pædofili er nærliggende. Problemet er bare at det sagtens kan være en forsmået eks eller forvirret teenager, der sidder og sender et billede af en anden end sig selv. Mange, der vil lave lort, vedlægger sjovt nok ikke deres egen adresse og billede. 

Men desværre sender moderen billedet ud på Facebook, og der er mange med en IQ langt under 100 der ukritisk synes at her er da billedet af en pædofil - og det forum for børn bliver også hængt ud som uansvarlige idioter. 

Nu hænger der så et billede ude i cyberspace i enorme mængder af en mand, der er stemplet som pædofil.

Kun han og afsenderen ved om det er samme person. Men med kampen til rettigheder for selvtægt så kan det blive dig der får den uretfærdige folkedom næste gang.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06 | Låst
Carsten Kvist:

Christopher Roelann:

Ja, men der er flere fortilfælde. Hvis der skrives indlæg af 3. mand på et forum, skla forumejeren bare fjerne det på opfordring fra den der krænkes, så kan forumejerne ikke straffes.

helt korrekt, det er den lovmæssige side, men der er så også den moralske, hvor kritik jo ikke kan checkes og HVIS den bare er udtryk for sur mave hos en eller anden, så kan det skade en virksomhed meget på et så stort forum, så derfor godt at man på eget initiativ siger stop :)
Jeg forstår sagetens at en forurettet kan ha lyst til kritik, det er bare for ukontolabelt
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fint alt sammen.

Hvem har hængt noget ud i nærværende tråd?

Tværtimod har både trådstarter (Nem Helse) og andre undgået at nævne nogen som helst form for navne.

God ide at læs hele tråden og ikke kun brudstykker, der passer ind i ens egen selvopfyldende profiti.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Lad mig tage et eksempel.

Det eksempel er fantastisk, og jeg skal da indrømme at jeg har tænkt tanken om det ikke kunne udnyttes, at der er folk der har fundet ud af at de er nogle fantastiske gør-det-selv-domstole.

Med Facebook og internettet i det hele taget, er det jo ingen sag at finde et profilbillede af den person man godt kunne tænke sig at give problemer, og så er det bare ind og oprette en profil med dette billede og gå i gang, og afvente gør-det-selv-dommernes reaktion. I lige præcis dette tilfælde, ville det betyde at personen nok ikke skal vise sig på gaden. Og hvis han alligevel gør (evt. fordi han ikke ved at han nu er pædofil), er der overhængende stor risiko for at han får en omgang tæsk (eller det der er værre). Det er fandme smart..

Personligt er jeg stadig af den kedelige opfattelse, at vi bør lade neutrale afgøre hvem der har ret og uret i diverse konflikter. Jeg ved ikke om der findes offentlige instanser der tager sig af den slags, men det kunne være smart hvis der var :o)

At firmaet i denne sag vælger at agere som de gør siger jo en del mere om dem end deres referenceliste gør. Så de står i hvert fald ikke på listen over virksomheder vi overvejer at kontakte, når vi skal have lavet mere udvikling på vores shop.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:57 | Låst

Carsten Kvist:

Christopher Roelann:

helt korrekt, det er den lovmæssige side, men der er så også den moralske, hvor kritik jo ikke kan checkes og HVIS den bare er udtryk for sur mave hos en eller anden, så kan det skade en virksomhed meget på et så stort forum, så derfor godt at man på eget initiativ siger stop :)
Jeg forstår sagetens at en forurettet kan ha lyst til kritik, det er bare for ukontolabelt
Vh

Jojo... Det benægter jeg ikke. - Men ham jeg svarede trak loven frem, og den kan ikke bruges. - Derfor kan der fint være en mio. andre gode grunde til at gøre som man gør. :-) - Nærmer vi os Gin & Tonich tiden igen. :-?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:06 | Låst

Carsten Kvist:
Jojo... Det benægter jeg ikke. - Men ham jeg svarede trak loven frem, og den kan ikke bruges. - Derfor kan der fint være en mio. andre gode grunde til at gøre som man gør. :-) - Nærmer vi os Gin & Tonich tiden igen. :-?
forbiBig Smile Enig - men grunden kan jo godt ha lidt med loven at gøre (selv om det ikke var mig der hev den frem), at man ikke vil ha ting som virksomheder rent faktisk kan kræve man trækker tilbage (og virksomhederne opdager det måske først længe efter og skaden er sket for dem) - men ja - hovedårsagen er vel, at det er umuligt at kontrollere om alle den type anmeldelser/udhæng er fornuftige eller resultat af en urimeligt sur mave reaktion

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fuldstændig enig med Cookie

Der er altid to partner i en sag og det kan være svært at afgøre hvem der er den dumme, og det er muligt at begge overdriver når bølgerne går højt. Derfor synes jeg at det er en fornuftig politik Amino har på dette område. Formålet med Amino er vel at vi skal skabe vækst og fremgang. Derfor synes jeg også at den måde Folman prøver at gøre det på er ok.

Problemet med Trustpilot er netop at alle kan anmelde der uden at der er garanti for noget som helst. Især i B2B kan sagerne være meget mere kompliceret end hvis du køber en pizza og det viser at den er brændt på når buddet afleverer den. Jeg har konkrete eksempler på konkurrenter som har forsøgt at skrive negative anmeldelser selv om de aldrig har købt noget der og omvendt kunder som gerne ville have os til at skrive positive anmeldelser om dem.

Så ja jeg synes at det er fornuftigt som reglerne er pt. på Amino.

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)