det som slog mig var "salg af billige cms (eller hvad det nu hedder) hjemmesider.....man kigger ned, og så står der 15-20000 kr det kender jeg med hånden på hjertet ingen der vil betale. der skal et nul af. |
Salg af billige CMS-hjemmesider - Hvordan?
|
Det kan såmænd godt lade sig gøre, men det hører til sjældenhederne - bare kig i min signatur. Det jeg virkelig undrer mig over er den selvfølgelighed, hvor der konstateres at prisen egentlig ikke må være højere end 2.000. Du får ikke megen konsulentbistand, design eller tilsvarende for de penge og så er vi ikke engang begyndt at snakke selve systemet endnu. På den anden side kan man jo sige, at så længe der er sælgere, der accepterer den pris uden at blinke, så er der kunder, der forventer at alle sælgere har det på samme måde. |
Der sælges CMS til mange forskellige formål, og med meget forskellige features - fra de helt gratis (og ofte ret gode) Open Source systemer, til komplexe løsninger som Broad Visioon til flere millioner dollars - og alt derimellem. Der er kunder til begge ender af skalaen. |
|
komme med konkrete forslag til, hvordan I kan sælge det. Lige nu ved vi blot at det er et CMS (og at det er PHP, hvilket jo er ligegyldigt for slutbrugeren, i dette tilfælde) og som Mikkel pointerer findes der ikke én bestemt målgruppe til et sådant produkt. |
Nemlig, Lone :) Der er mange ting der adskiller de forskellige løsninger fra hinanden. Nogle af de ting jeg ofte støder ind i, som kunder gerne vil vide, er:
Og listen kunne fortsættes ... |
CMS-systemet, leveres som en hel hjemmeside til de 15-20.000 Platform: Alt Support: Dokumentation og Opdateringer: Bindinger: Vi · · · · · |