Jeg er medstifter af en iværksættervirksomhed, Orientium og vi er rendt ind i nogle salgsmæssige problemer, som jeg håber på at kunne få lidt hjælp til her på sitet. Vi står overfor at skulle have solgt mellem 5-10 CMS-hjemmesider, lynhurtigt, til en pris af ca. 15-20.000 kr, alt efter hvor meget ekstraarbejde, der ønskes udført på siderne, fordi vi har brug for nogle penge her og nu. Nu tænker mange nok "Hvad er en CMS-hjemmeside?". CMS, står for content management system, og er et styresystem til hjemmesider, der gør det simpelt og brugervenligt at redigere og opdatere sin hjemmeside, eventuelt med nye produkter, billeder og tekst. Når først vi lavet hjemmesiden for kunden, kan vedkommende selv i en editor, der minder om word, sætte sine undersider op, og blot trykke på upload - og så er de online! Vores hovedkoncept bygger egentlig på noget helt andet - nemlig at hjælpe designvirksomheder i gang med at lave 3d-scanning af deres emner, men vi har tilfældigvis nogle kompetencer indenfor hjemmesideopbygning, som vi håber på at kunne tjene nogle hurtige penge på, her til opstartsfasen. Dét som jeg håber på at få hjælp til, er nogle kreative forslag til, hvordan vi får de her hjemmesider solgt - vi mener jo selv at vi leverer et godt produkt til en virkelig god pris! |
I kan jo lige starte med at få styr på jeres hjemmeside... teksten står skrevet lidt oveni hinanden ;-)..
Til den pris er det jo nok ikke lige nystartede virksomheder i går efter... og det er jo fair nok... Det er nogle rigtig flotte 3D filer I har lavet... dem I har lavet det for, har vel brug for en ny CMS styret side...? ... Eller måske har De nogle kontakter I kan benytte jer af...
Ellers er I jo bare ude i den samme udfordring som samtlige andre Iværksættere er ude for... Hvordan får jeg kunder i min biks...?
Og det er vel bare at prøve sig frem... vælg en strategi og så gå på jagt....
Held og Lykke... og rart med lidt "vest-midt-jydsk" selskab her på Amino ... velkommen...
Mvh Brian Brandt