Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der igen KONTANT på DR :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de ude efter TRUSTPILOT

Lad os se om hvad de finder på nu denne gang

Ha god aften

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:10

Og det er opfattet i den anden tråd, der allerede er oprettet ;)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 21:16

Sorry

Var lige lidt for hurtigt med nyt indlæg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Jeg glæder mig til at se hvordan de håndterer det og deres "opdagelser".
Min indstilling til TrustPilot er ret neutral, men synes dog det er ret åbenlyst at TrustPilot ihærdigt prøver at eliminere falske anmeldelser.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 21:28

Det bliver da spændende at følge op på dem om 3.6 eller 9 måneder som TRUSTPILOT selv lægger op til

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Randers
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  www.ELGH.dk Skrevet kl. 22:35

Troværdigheden har lidt et knæk. desværre, kommer aldrig til at benytte Trustpilot igen :/

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Sphion Skrevet kl. 22:51

Hvis de virkelig er nogle banditter syntes jeg ærlig taget at programmet var meget tyndt. Jeg er på ingen måde overbevist om at Trustpilot ikke gør hvad de kan for at minimere snyd. Jeg fik klart en opfattelse af at de udemærket ved hvad der er spil.

Jeg er måske naiv eller også er det fordi Kåre og kontant har en utrolig høj score på min bullshit radar. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

Tonny Skov Pedersen:

Faktisk et rimeligt sobert og fornuftigt indslag i dag - Dog også meget tankevækkende!

Link til DR http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/09135506.htm

Tonny

man skal bare lære , man skal ikke betale for sine anmelders og man kommer længste med ærlighed og god service , at trustpilot.dk ikke gør maksimalt ved falske er jo fordi folk betaler , så man kan bare ikke bruge disse anmelders til ved køb af vare , men der skal man som forbruger lige tjekke om anmelders virker troværdig for generelt ses mange både positive og negative der kun har lavet en eller par stykker anmelders

at de i programmet  kan lave 50 falske anmelders der ikke opdages af trustpilot.dk er et tillids knæk for trustpilot.dk , men mon ikke de arbejder på at stramme op nu og fremover tjekker bedre , for man lære hele livet igennem af sine fejl og det vi alle samme også trustpilot.dk håber jeg for forbrugerne og sådan set også for webshop ejer så god service belønnes maksimalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:00

Ja man skal altid læse dem igennem for at se om de er troværdig. Men det er der jo ikke mange som gør.

Som jeg forstod det så havde disse 50 falske anmeldelser ligget der i 3 mdr. at de ikke var fjernet når de var markeret i deres system som mulige falske anmeldelser. Det virker ikke som troværdige fra trustpilot side.

At man ikke betaler bliver frasorteret er bare ikke ok. Men nu er de(gadget4apple) er da kommet op som nr. 2 i mobiltilbehør.

DR for desværre kun 1 stjerne pga at de ikke har hele indslaget på deres web det stopper efter 22.39 så man for ikke afslutningen med.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)