Så er de ude efter TRUSTPILOT Lad os se om hvad de finder på nu denne gang Ha god aften |
Og det er opfattet i den anden tråd, der allerede er oprettet ;)
Jeg glæder mig til at se hvordan de håndterer det og deres "opdagelser". |
Det bliver da spændende at følge op på dem om 3.6 eller 9 måneder som TRUSTPILOT selv lægger op til |
Faktisk et rimeligt sobert og fornuftigt indslag i dag - Dog også meget tankevækkende! Link til DR http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/09135506.htm Tonny |
Troværdigheden har lidt et knæk. desværre, kommer aldrig til at benytte Trustpilot igen :/ |
Hvis de virkelig er nogle banditter syntes jeg ærlig taget at programmet var meget tyndt. Jeg er på ingen måde overbevist om at Trustpilot ikke gør hvad de kan for at minimere snyd. Jeg fik klart en opfattelse af at de udemærket ved hvad der er spil. Jeg er måske naiv eller også er det fordi Kåre og kontant har en utrolig høj score på min bullshit radar. |
man skal bare lære , man skal ikke betale for sine anmelders og man kommer længste med ærlighed og god service , at trustpilot.dk ikke gør maksimalt ved falske er jo fordi folk betaler , så man kan bare ikke bruge disse anmelders til ved køb af vare , men der skal man som forbruger lige tjekke om anmelders virker troværdig for generelt ses mange både positive og negative der kun har lavet en eller par stykker anmelders at de i programmet kan lave 50 falske anmelders der ikke opdages af trustpilot.dk er et tillids knæk for trustpilot.dk , men mon ikke de arbejder på at stramme op nu og fremover tjekker bedre , for man lære hele livet igennem af sine fejl og det vi alle samme også trustpilot.dk håber jeg for forbrugerne og sådan set også for webshop ejer så god service belønnes maksimalt |
Ja man skal altid læse dem igennem for at se om de er troværdig. Men det er der jo ikke mange som gør. Som jeg forstod det så havde disse 50 falske anmeldelser ligget der i 3 mdr. at de ikke var fjernet når de var markeret i deres system som mulige falske anmeldelser. Det virker ikke som troværdige fra trustpilot side. At man ikke betaler bliver frasorteret er bare ikke ok. Men nu er de(gadget4apple) er da kommet op som nr. 2 i mobiltilbehør. DR for desværre kun 1 stjerne pga at de ikke har hele indslaget på deres web det stopper efter 22.39 så man for ikke afslutningen med. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk