Hej Jeg er på udkig efter et program, der gør det muligt for mig at fjernsupporterer kunder? Det skulle gerne være på den måde, hvor kunderne ikke installerer noget på deres maskiner, men bare tager et lille program ned, og så kan de koble op. Når supporten er færdig, så forsvinder det igen. Kan ikke få kunder til at installere egentlige programmer for at jeg kan få adgang, så det skal foregå på den måde! Jeg ved godt xp/vista har, men kan jo i realiteten ikke bruges. Jeg er på udkig efter noget gratis, men hvis der findes meget billige, kan de også bruges. Dette kræver dog det skal være en gangs beløb, og ikke en månedlig ydelse. MVH Kristoffer |
Dato: 04-07-2007 00:57:06
Forfatter:Kristoffer JakobsenHejJeg er på udkig efter et program, der gør det muligt for mig at fjernsupporterer kunder?Det skulle gerne være på den måde, hvor kunderne ikke installerer noget på deres maskiner,men bare tager et lille program ned, og så kan de koble op. Når supporten er færdig, så forsvinder det igen.Kan ikke få kunder til at installere egentlige programmer for at jeg kan få adgang, så det skal foregå på den måde!Jeg ved godt xp/vista har, men kan jo i realiteten ikke bruges. Jeg er på udkig efter noget gratis,men hvis der findes meget billige, kan de også bruges. Dette kræver dog det skal være en gangs beløb,og ikke en månedlig ydelse.MVHKristoffer
http://www.logmein.com