Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernsupport software?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er på udkig efter et program, der gør det muligt for mig at fjernsupporterer kunder?

Det skulle gerne være på den måde, hvor kunderne ikke installerer noget på deres maskiner,

men bare tager et lille program ned, og så kan de koble op. Når supporten er færdig, så forsvinder det igen.

Kan ikke få kunder til at installere egentlige programmer for at jeg kan få adgang, så det skal foregå på den måde!

Jeg ved godt xp/vista har, men kan jo i realiteten ikke bruges. Jeg er på udkig efter noget gratis,

men hvis der findes meget billige, kan de også bruges. Dette kræver dog det skal være en gangs beløb,

og ikke en månedlig ydelse.

MVH

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 01:52
Dato: 04-07-2007 00:57:06
Forfatter:Kristoffer Jakobsen
Hej

Jeg er på udkig efter et program, der gør det muligt for mig at fjernsupporterer kunder?

Det skulle gerne være på den måde, hvor kunderne ikke installerer noget på deres maskiner,

men bare tager et lille program ned, og så kan de koble op. Når supporten er færdig, så forsvinder det igen.

Kan ikke få kunder til at installere egentlige programmer for at jeg kan få adgang, så det skal foregå på den måde!

Jeg ved godt xp/vista har, men kan jo i realiteten ikke bruges. Jeg er på udkig efter noget gratis,

men hvis der findes meget billige, kan de også bruges. Dette kræver dog det skal være en gangs beløb,

og ikke en månedlig ydelse.

MVH

Kristoffer

http://www.logmein.com

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:35
  Du skal lige være opmærksom på at de nemme, hurtige og navnlig gratis løsninger typisk også er ensbetydende med en forhøjet sikkerhedsrisiko.

Hvis jeg var din kunde og installerede noget software, hvorefter en eller anden udefrakommende fik uauthoriseret adgang min computer, så var jeg ikke længere din kunde.

Så jeg vil forslå dig at du seriøst overvejer de sikkerhedsmæssige aspekter når du vælger hvilken software du skal bruge.
Hvis det er meget store erhvervskunder, så bør du overveje noget software som kun tillader trafik til og fra din specifikke IP-adresse plus kører det i en VPN-tunnel (krypteret trafik).

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:48
tak, for linket!

men hvis man tjekker hvad det koster, den del af deres software som jeg skal bruge koster.

Så er det helt oppe på $99 hvis man betaler for et år afgangen, og hvis det er månedligt så er det $129.

Det er nok en smule for meget! ;-)

MVH

Kristioffer

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:35
Jeg har prøvet logmein i den gratis periode.

Det var super til at supportere, slette virus osv på en fjerncomputer.

Men det koster som sagt 100 $ om måneden.

Jeg er også på udkig efter noget billigere.

Fra Skjern
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:26
Tilmeldt 31. Mar 06
Skrevet kl. 17:29
Det skal da prøves.

I det mindste betaler man et engangsbeløb i stedet for abonnement.

Fra Skjern
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:15
Jepp, et engangsbeløb (lavt beløb) og så virker det super godt, samt man selv kan "brande" klient delen..

Meget gode erfaringer..

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:17
Prøv Danware. Det virker, selvom det koster lidt

Tilmeldt 31. Mar 06
Skrevet kl. 19:27
Hvad mener du med at brande klientdelen ?

Kan man tilføje sit navn eller logo ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)