Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugerundersøgelse - ringe spørgsmål - sur modtager

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i kritikken, lukkede efter side 2. Følte mig også bondefanget - specielt fordi, som i andre også siger, jeg troede det var en saglig grund til at hjælpe Amino. Skjult reklame for en/flere partnere i Aminos navn. Det er en ommer - hvis det var min butik ville jeg sende en "undskyld og jeg beklager mail" til modtagerne - det ville være god stil, det var det andet ikke.

Hvad siger du @Martin Thorborg?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 22:44

Thomas Kjærgaard:
Er der andre der synes de blev snydt med den brugerundersøgelse som mig?

Ikke snydt - det var forholdsvis let at gennemskue det var en markedsundersøgelse .....

Amino er en forretning også - så fair nok med det tænkte jeg .... men ualmindelig kluntet form for markedsundersøgelse - som burde have været kaldet markedsundersøgelse og ikke brugerundersøgelse

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 22:47

mailen var fra en praktikant på Amino som skulle bruge svarene til sit speciale i sin uddanelse.

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Det er en ommer - hvis det var min butik ville jeg sende en "undskyld og jeg beklager mail" til modtagerne - det ville være god stil, det var det andet ikke."

@ Hvarregaard. Pas nu på at Thorborg og hans annoncører ikke tager dig på ordet. Det ender bare med "... undskyld, men som kompensation kan vi tilbyde en måneds gratis prøve af regnskabsprogrammet ..."

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:03

Kære venner

Nu har jeg ikke set mailen og kan derfor ikke kommentere på teksten, jeg sidder på en todages konference og har min fokus på den.

Ideen med undersøgelsen er to ting.
Den ene er at vi på Amino overvejer nogle nye services, og havde brug for at vide om det var værd at bruge tid på.

Så har vi en praktikant på besøg, som skriver opgave om emnet til sin skoleopgave og vi på Amino bliver så samtidig lidt klogere.

Så nej, det er ikke pga. annoncører eller andet, det er til os selv, for at lave gode ting til jer.

Jeg er ked af at i føler jer stødt og når jeg kommer hjem, så vil jeg lige se på hvordan vi kan gøre den slags bedre i fremtiden.

Så undskyld til jer der føler vi har spildt jeres tid.
Og rigtig god weekend.

De bedste hilsner

Martin

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 11:13

Christian iMARKETING:
Jeg har haft det præcist som dig og var ved at skrive et indlæg som dit.

Jeg kiggede også først nyeste indlæg igennem for om der var andre der havde startet en tråd om det.
Det undrede mig der ikke var, så jeg valgte at starte en ny tråd.

Jeg er glad for jeg ikke er den eneste. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 11:16

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Startede med at sige til mig og motivatioen var i tops hos mig til at starte med. At endelig havde Amino fået taget sig sammen til at lytte m.m. til brugerne.

Men desværre gik der ikke længe før det drejede sig om et regnskabssystem, som også er Amino bruger og reklameres i forvejen på Amino.

Der var kort vej fra højpunkt til lavpunkt - eller fra begejstring til skuffelse hvilket også var det der udløste min vrede - nu er det nok.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:45

Jeg havde selv kort tid forinden postet et spørgeskema fra vores egen praktikant her på Amino så jeg udfyldte naturligvis spørgeskemaet, men jeg undrede mig også mere og mere undervejs. Hvor var spørgsmålene om Amino? Nå til sidst blev jeg enig med mig selv om at I nok forsøgte at sælge nogle flere annoncer til udbyderne af regnskabsprogrammer, hvilket også er fair nok. Det ville nok så havde været mere reelt at skrive at I skulle bruge dataene i jeres marketing arbejde. Jeg tror stadigvæk rigtig mange Aminoer ville havde hjulpet jer.

Martin Thorborg:
Ideen med undersøgelsen er to ting.
Den ene er at vi på Amino overvejer nogle nye services, og havde brug for at vide om det var værd at bruge tid på.

Betyder at Amino overvejer at udbyde regnskabsprogrammer? Tanken er nærliggende når denne kommentar sammenholdes med spørgeskemaets indhold.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:48

Cicoor Host & Saas ApS:
Betyder at Amino overvejer at udbyde regnskabsprogrammer? Tanken er nærliggende når denne kommentar sammenholdes med spørgeskemaets indhold.

Vi kigger hele tiden på nye relevante services til jer, så nu må vi se. 
En ting i kan være sikre på, er at vi knokler røven ud af bukserne!
Rigtig god weekend.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)