Hej Amino Jeg har i dag modtaget en email fra Amino / jer om i gerne vil have min hjælp til at udfylde en brugerundersøgelse. Normalt arkiverer jeg sådanne forespørgsler lodret fordi det er der ikke tid til. Godt så, jeg klikker på linket og forventer at skulle besvare nogle spørgsmål om hvad jeg synes om Amino. Det viser sig så jeg har misforstået grundlaget for undersøgelsen - langt de fleste spørgsmål handler om mig, min virksomhed og 30% om hvilket regnskabssystem jeg bruger vil bruge. Det gør mig sgu sur - det var ikke det jeg ville svare på. Jeg ville gerne svare på at Amino virker ok - men i har langt vej igen ift usability og hastighedsoptimering af jeres server. Det er alt for ofte jeg sidder og venter på jeres server får tid til at ekspedere mig. Jeg har nu fået delt min vrede med andre - og det lettede. Er der andre der synes de blev snydt med den brugerundersøgelse som mig? Team Amino, brug lige noget tid på at få den server til at levere siderne noget hurtigere, så vi ikke skal sidde og vente. Det gør faktisk at jeg har droppet at bruge Amino i flere sessions. |
Thomas Kjærgaard:Er der andre der synes de blev snydt med den brugerundersøgelse som mig?
Ja i allerhøjeste grad.
Startede med at sige til mig og motivatioen var i tops hos mig til at starte med. At endelig havde Amino fået taget sig sammen til at lytte m.m. til brugerne.
Men desværre gik der ikke længe før det drejede sig om et regnskabssystem, som også er Amino bruger og reklameres i forvejen på Amino.
Nu er jeg en "høflig" person, så jeg fuldførte undersøgelsen, men følte mig bondefanget i den grad.
Pågældende regnskabssystem har tidligere og løbet fået tilbagemeldinger både på Amino og andre steder på nettet.
Synes det var en god ide og startede med de påpegede fejl og mangler, som også et rigt måkl er konstateret af revisorer på Amino.
ØH ØH ØH.
Hilsen fra en der ikke gennemskuede motivet fra start, grundet en indlagt skjult dagsorden.
Ib Abildgaard
Råd & Mal