Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-udbyder på kant med loven

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er simpeltehen så forbandet arrig lige nu..

Igen oplever jeg at en af mine affiliate-udbydere stjæler af kassen.

Jeg overvejer at politianmelde dem enten for plattenslageri eller tyveri.

De fjerne leads og salg, som jeg med sikkerhed ved er gennemførte.

blandt andet fordi nogle har været mine egne.

Hvis nogen er interesseret i navnet på udbyderen, hænger jeg dem gerne ud via PM.

desværre må jeg jo ikke gøre det her. (men jeg kan da prøve Kontant - de er ikke så nærtagende)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:07

Du skal være 100% sikker i din sag ellers ødelægger du branchen som i forvejen har et lidt blakket ry - især i lille Danmark.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Deleuran:

Jeg er simpeltehen så forbandet arrig lige nu..

Igen oplever jeg at en af mine affiliate-udbydere stjæler af kassen.

Jeg overvejer at politianmelde dem enten for plattenslageri eller tyveri.

De fjerne leads og salg, som jeg med sikkerhed ved er gennemførte.

blandt andet fordi nogle har været mine egne.

Hvis nogen er interesseret i navnet på udbyderen, hænger jeg dem gerne ud via PM.

desværre må jeg jo ikke gøre det her. (men jeg kan da prøve Kontant - de er ikke så nærtagende)

Og du er 100% sikker på at der ikke er tale om en fejl, men at firmaet bevist har fjernet leads?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:35

Jeg har selv købt via mine annoncer- hvor de ikke har registreret - så mere sikker kan man vel ikke blive

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:38

Ja, den er ikke god. Jeg ville konfrontere dem direkte og kræve beviser for at salg/lead ikke er gået igennem. Se om netværket er repræsenteret på odigger og affpaying - giv dem dårlige karakterer m.m..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Deleuran:

Jeg har selv købt via mine annoncer- hvor de ikke har registreret - så mere sikker kan man vel ikke blive

Er du sikker på det ikke strider imod deres regler? Jeg mener at have læst hos en af dem, at egne køb/klik m.m. ikke talte med.
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:51

Deleuran:

Det er ikke usandsynligt at de benytter et system som forhindre klik fra samme IP flere gange på samme kampagne. Nu ved jeg ikke de omstændigheder omkring dine køb, men ved andre benytter sig af det.
Så synes da du skal forhøre dig hos dem inden du hænger dem ud .. også i privat besked... kan jo være en ganske fornuftig forklaring på det.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:51

Jeg kan se i mine Pm'ere at mange har samme oplevelse hos den pågældende udbyder...

Det er godt nok grove løjer...

Orker ikke at bruge tid på at køre dem igennem møllen - men det fortjener de sgu

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:52

Karsten Sønderup Hansen:

Deleuran:

Er du sikker på det ikke strider imod deres regler? Jeg mener at have læst hos en af dem, at egne køb/klik m.m. ikke talte med.

På det pågældende netværk, er det ok. De skriver det endda på deres hjemmeside, at det er ok. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Mark:

Karsten Sønderup Hansen:

Deleuran:

På det pågældende netværk, er det ok. De skriver det endda på deres hjemmeside, at det er ok. 

Ok. Så burde de jo tælle.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)