Kære Bent, ABSI er 100 % i orden og har Harald Nielsen som bestyrelsesformand. De har altid en minister som hovedtaler på netværksmøderne ( i sidste mdr. var det vores Erhvervsminister Bendt betjent) det er uden tvivl det bedste netværk i Danmark. Du skal ikke være usikker på ABSI, der er over 800 medlemmer og netværket har omsat for mange millioner kroner. Vi er medlem og bruger det meget, vi har en besparelse på ca. 70 % på alle indkøb til vores virksomhed. |
Lad der være sagt med det samme: Jeg siger ikke at ABSI er noget fusk eller et svindlerfirma, jeg vil blot gerne høre lidt erfaringer med ABSI.
@ lasse: Det jeg mente var blot,at jeg bliver lidt skeptisk når man bliver lovet "guld og grønne skove". Det har jeg nemlig prøvet med MLM. Og også i et smart internetprojekt som skulle skaffe kunder og kontakter. Resultat efter 1 år: 2 forespørgsler, nul ordre. :-(
@ Jesper:
At det er kendte personer derstår bag, er ingen garanti for ret meget. Her tænker jeg bl.a. på Henrik Bruhn og Anders Birchow. Jeg har dog stor sympati og respekt for Harald Nielsen, så 1-0 til ABSI :-)I øvrigt er den tidligere store danske fodboldstjerne Harald Nielsen bestyrelsesformand og der er andre seriøse forretningsfolk bag butikken...
Jeg er meget glad for de tilbagemeldinger der er kommet, og set herfra, vejer det positivt for ABSI.