Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du absi ?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Bent,

ABSI er 100 % i orden og har Harald Nielsen som bestyrelsesformand.

De har altid en minister som hovedtaler på  netværksmøderne ( i sidste mdr. var det vores Erhvervsminister Bendt betjent) det er uden tvivl det bedste netværk i Danmark.

Du skal ikke være usikker på ABSI, der er over 800 medlemmer og netværket har omsat for mange millioner kroner.

Vi er medlem og bruger det meget, vi har en besparelse på ca. 70 % på alle indkøb til vores virksomhed.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 18:39

Lad der være sagt med det samme: Jeg  siger ikke at ABSI er noget fusk eller et svindlerfirma, jeg vil blot gerne høre lidt erfaringer med ABSI.

@ lasse: Det jeg mente var blot,at jeg bliver lidt skeptisk når man bliver lovet "guld og grønne skove".  Det har jeg nemlig prøvet med MLM. Og også i et smart internetprojekt som skulle skaffe kunder og kontakter. Resultat  efter 1 år: 2 forespørgsler, nul ordre. :-(

@ Jesper:
I øvrigt er den tidligere store danske fodboldstjerne Harald Nielsen bestyrelsesformand og der er andre seriøse forretningsfolk bag butikken... 
At det er kendte personer derstår bag, er ingen garanti for ret meget. Her tænker jeg bl.a. på Henrik Bruhn og Anders Birchow. Jeg har dog stor sympati og respekt for Harald Nielsen, så 1-0 til  ABSI :-)

Jeg er meget glad for de tilbagemeldinger der er kommet, og set herfra, vejer det positivt for ABSI.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hej!

Absi er 100% seriøst.

Vi har været medlem siden starten, og har da klart fået en meromsætning ud af medlemsskabet.

Desuden kender jeg regionschefen for Vestsjælland personlig, og ved at han kun beskæftiger sig

med 100% seriøse ting.

/Peter

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:14
Dato: 07-07-2007 18:38:53 Forfatter: Bent A.

Her tænker jeg bl.a. på Henrik Bruhn og Anders Birchow. Jeg har dog stor sympati og respekt for Harald Nielsen, så 1-0 til  ABSI :-)

Hva´ er der nu galt med Bircow? Synes det er helt hen i vejret som han skal være genstand for kritik - fakta er at han er engageret i et af verdens ældste og største Network Marketing selskaber til dato - det er muligt at selve forretningsmuligheden set med indtjeningsbriller er outdated, ikke har fulgt med udviklingen (lider under at i gamle dage var kompensationsplanerne skruet anderledes sammen) - men det berettigere da ikke at kategorisere Anders som utroværdig.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:18

Der var en masse rumlen, omkring de ting Anders Birchow foretog sig, som MLM-mand. Jeg synes ikke han kom til at fremstå særlig troværdig, men det er jo bare min mening.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:23
Dato: 08-07-2007 16:18:14 Forfatter: Bent A.

Der var en masse rumlen, omkring de ting Anders Birchow foretog sig, som MLM-mand. Jeg synes ikke han kom til at fremstå særlig troværdig, men det er jo bare min mening.

Hvor? På tv? - Helt ærligt, alt hvad der vedrører mediernes dækning er som oftest ren manipulation - og det ved jeg af erfaring.
Hvad er det han har foretaget sig, som gør han at han fremstod som utroværdig?

Jeg har haft fornøjelsen af at møde Anders i hans virke som "MLM"-mand - som sjældent har jeg mødt nogen der i den grad modbeviser alt der oftest blæses op som det negative i MLM regi.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:31
Ok, jeg kender kun det fra TV. Var det manipulerende, måske.

Jeg indrømmer at jeg er lidt negativ over for MLM og at det sikkert farver mit syn på visse ting. Men lad nu det ligge da tråden har tage en drejning. Jeg ville blot høre om ABSI var ok, og det synes jeg at jeg har fået svar på.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:25
Dato: 10-07-2007 20:30:47 Forfatter: Bent A.

Men lad nu det ligge da tråden har tage en drejning. '

_____

Fair nok, Bent - skal nu heller ikke koge mere suppe på denne høne - men blot vi lige husker at det var dig selv der fik drejet forespørgslen om ABSI helt af sporet ved at blande såvel MLM, pyramidespil og selveste Danmarks officielle Mickey Mouse stemme ind i indlægget....!

PS!
Alle selskaber er iøvrigt pyramideselskaber; der sidder en i toppen (direktøren) som tjener mere end mellemlederne som tjener mere end lederne, som tjener mere end "manden på gulvet". Alle må de med albuer og alverdens kneb kravle op af pyramidens stige for at nå toppen... forudsat de har papirerne i orden, forudsat de har baggrunden iorden, forudsat de kan... forudsætningerne er mange ;-)

MVH
Lasse

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:24
Det er rigtigt Lasse, jeg startede selv :-)

Det der engentlig fik mig igang var denne tanke "meld dig ind her, betal 5000 kr. og se om det virker "

Det var ikke det jeg fik at vide, men det var den tanke jeg havde, og det stemmer meget godt overens med mine MLM oplevelser.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:46
Hej Bent

Vi har også gode erfaringer med ABSI igennem de 3 år vi har været medlem, det er et netværk der virker og som så mange andre, "du får hvad du giver" da (næsten) intet er GRATIS i denne verden.

Vores omsætning og forbrug er til at justere i løbet af året og vi har gennnem ABSI fået mange kunder.

Det vi har gjort på udgiftsiden er at alle de fast udgifter der kan ligges på ABSI med fordel er blevet flyttet over til leverandører der er i netværket.

Så jeg kan kun anbefale ABSI, men husk på at du skal arbejde med det ellers sker der ikke meget!

Flemming Gravesen Unique indretning