|
Hej Bent - Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet) Der er ikke noget forkert ved Absi-systemet - man kan dog diskutere prisen for medlemskab m.m. - på sigt, hvis der kommer medlemmer nok til mere alsidighed af brancher (hvor man kan handle ind og sælge til). For mit vedkommende - i Nordjylland - er det stadig en ørken med alt for få medlemmer, men hvis nu flere gad og studere systemet på www.absi.dk link findes også på www.coffeefresh.dk - så ku´der komme noget stort ud af det. Jeg kan anbefale medlemskab - på trods af "begrænset" antal emner til vore produkter. Få et møde med en af konsulenterne - de fører en fornuftig dialog, og er ikke ude på at bondefange nogen - der er altså heller ikke alle og enhver der kan blive medlem, og opfører medlemmer sig ikke ordenligt overfor hinanden (i handelsøjemed) - så har vi da set nogle få blive "smidt ud" - Absi er som alle andre firmaer - ude med snøren for at vokse, og det er der jo ikke noget galt i -vel??? ***** for et godt koncept-grundlag / ***for hvor Absi nu er nået til - efter min mening.......... mvh Bent |
Dato: 28-07-2007 15:18:17 Forfatter: kaffesalgHej Bent -Jeg må give mødebooker medhold - det var sådan jeg selv kom i kontakt med mødebooker. Vi stod med et behov for telemarketing / mødeaftaler (kan iøvrigt varmt anbefale mødebooker - de er indtilvidere de bedste jeg har prøvet)Tak for det Bent...jeg vidste ikke at du var aktiv på AminoVi ses vel til en kop kaffe en dag inden så længe...
Bliv gratis medlem
Vi ses vel til en kop