|
Jeg har valgt at fjerne en del af overskriften på dette indlæg efter anmodning fra Gert Andersen. Jeg har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom jeg ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej. - til at fjerne indlæg og overskrifter, som jeg ikke mener er i overensstemmelse med "god Amino tone". Dbh Martin (Viceværten) Hej alle aminoer. vil høre om der er andre af jer der har haft problemer med www.Bedste-bud.dk ? jeg har haft/har en længerer sag kørende med disse . de mener jeg har tilmeldt mig deres side Ok for det så. jeg får en regning lige pludselig på 9000 kr nå tænkte jeg og ringede og forklarede. den dame jeg snakkede med kunne intet gøre sagde hun og ville vidre give det til chefen og ringe tilbage dette var ok. jeg ventede og ventede men ingen ringede tilbage. nå jamen så må det jo være glemt tænkte jeg men så forleden dumpede der en regning ind igen nu på 11,700 kr sikke et beløb der stod bla efter gentagende rykker bla bla og trusler med inkasso. jeg prøvede og ringe til dem de næste 2 dage nok 30 gange. men ingen tog telefonen. så jeg skrev en mail til dem hvor jeg forklarede tingene. nu idag 28/6 ringede damen så op igen og sagde hun havde fået min mail og bla bla men hun kunne stadig intet gøre. nå jamen så måtte hun jo få chefen til af ringe og det lovede hun så hun ville gøre.men nu bliver bare spørgsmålet mon jeg kommer i inkasso inden han ringer de ringede jo ikke tilbage sidst. for mig og se er det en dårlig måde af drive forretning på og penge afpresning. jeg ser jo helst denne sag blev lagt på hylden og glemt da jeg ikke har fået min vare for det såkaldte bedste-bud.dk og som jeg ved af ikke har bestilt noget ved dem. Nu ved jeg godt jeg træder en over foden for chefen for bedste-bud er her på Amino under navnet Hr. Andersen Så Hr. Andersen hvis du ser dette vil du være så venlig af ringe mig op Tak. |
Hvor er det dog irriterende at høre om sådan noget. Hvis jeg var dig, betalte jeg ihvertfald ikke for noget, før alt var på det rene: hvordan og hvornår fandt tilmeldingen sted, herunder underskrift af aftale ... hvilken ydelse er det man får ...
Og så læste jeg lige deres betingelser, hvor der står: "At jeg er indforstået med at behandle kunden godt og yde en seriøs behandling og udførsel af opgaven". Det mangler de vist selv at leve op til 

Held og lykke med dit videre forløb 

Leder du efter en Zippo Lighter?
Bliv gratis medlem
). Hvis de ikke kan fremvise korrespondance med dig/dit firma, så kan de simpelthen ikke have "en god sag" ... tag fat i en