Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste-bud.dk

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at fjerne en del af overskriften på dette indlæg efter anmodning fra Gert Andersen. Jeg har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom jeg ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Jeg forbeholder mig at lade den udeladte del af overskriften vise igen, hvis nogen direkte til mig kan godtgøre, at den påstand, der er anført i overskriften er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor jeg altid forbeholder mig retten
men således ikke en forpligtelse

- til at fjerne indlæg og overskrifter, som jeg ikke mener er i overensstemmelse med "god Amino tone".

Dbh Martin

(Viceværten)

Hej alle aminoer.

vil høre om der er andre af jer der har haft problemer med www.Bedste-bud.dk ?

jeg har haft/har en længerer sag kørende med disse .

de mener jeg har tilmeldt mig deres side Ok for det så.

jeg får en regning lige pludselig på 9000 kr nå tænkte jeg og ringede og forklarede.

den  dame jeg snakkede med kunne intet gøre sagde hun og ville vidre give det til chefen og ringe tilbage

dette var ok. jeg ventede og  ventede men ingen ringede tilbage.

nå jamen så må det jo være glemt tænkte jeg men så forleden dumpede der en regning ind igen nu på 11,700 kr sikke et beløb der stod bla efter gentagende rykker bla bla og trusler med inkasso. jeg prøvede og ringe til dem de næste 2 dage nok 30 gange. men ingen tog telefonen.

så jeg skrev en mail til dem hvor jeg forklarede tingene.

nu idag 28/6 ringede damen så op igen og sagde hun havde fået min mail og bla bla men hun kunne stadig intet gøre.

nå jamen så måtte hun jo få chefen til af ringe og det lovede hun så hun ville gøre.men nu bliver bare spørgsmålet mon jeg kommer i inkasso inden han ringer de ringede jo ikke tilbage sidst.

for mig og se er det en dårlig måde af drive forretning på og penge afpresning.

jeg ser jo helst denne sag blev lagt på hylden og glemt da jeg ikke har fået min vare for det såkaldte bedste-bud.dk

og som jeg ved af ikke har bestilt noget ved dem.

Nu ved jeg godt jeg træder en over foden for chefen for bedste-bud er her på Amino under navnet Hr. Andersen

Så  Hr. Andersen hvis du ser dette vil du være så venlig af ringe mig op Tak.

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor er det dog irriterende at høre om sådan noget. Hvis jeg var dig, betalte jeg ihvertfald ikke for noget, før alt var på det rene: hvordan og hvornår fandt tilmeldingen sted, herunder underskrift af aftale ... hvilken ydelse er det man får ...

Og så læste jeg lige deres betingelser, hvor der står: "At jeg er indforstået med at behandle kunden godt og yde en seriøs behandling og udførsel af opgaven". Det mangler de vist selv at leve op til

Held og lykke med dit videre forløb

Leder du efter en Zippo Lighter?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 14:57
Tilmeldningen fandt sted 04-04-2007 står der på fakturaen

jeg har aldrig fået en udskrift af noget men damen siger jeg har accept deres betingelser og derfor er jeg bundet. jeg vil da bare mene i så store omfang kr øre skulle man skrive under på noget før man kunne få noget. hvad jeg ved af har de are firma navn adr og tlf men intet cvr på mig det kan jo være hvem som helst der har tilmeldt mig .

udelsen af de udleværer afbejde til dem der mangler . men sjovt nok har jeg aldrig fået login til siden eller arbejde der igennem.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:06
Så vidt jeg er orienteret skal man skrive under på at man binder sig til sådan noget - kan du bede om at få en kopi af din tilmelding tilsendt? For ellers er det jo tomme trusler. Hvis de kan bevise at du har skrevet under på et eller andet er den jo desværre god nok.

Jeg havde selv problemer med De gule Sider for nylig hvor det vidste sig, at man ikke skal forny sit annoncør abonnement, det sker automatisk når man een gang har benyttet dem. Det kostede mig 4.500,- for noget jeg ikke skulle bruge =/

Men jeg blev da så meget klogere at jeg fremover lige checker en ekstra gang for at se om jeg bliver bundet af et abonnement når jeg skriver under!

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:07
Dato: 28-06-2007 14:56:51 Forfatter: polermester
Tilmeldningen fandt sted 04-04-2007 står der på fakturaen.

jeg har aldrig fået en udskrift af noget men damen siger jeg har accept deres betingelser og derfor er jeg bundet. jeg vil da bare mene i så store omfang kr øre skulle man skrive under på noget før man kunne få noget. hvad jeg ved af har de are firma navn adr og tlf men intet cvr på mig det kan jo være hvem som helst der har tilmeldt mig .

udelsen af de udleværer afbejde til dem der mangler . men sjovt nok har jeg aldrig fået login til siden eller arbejde der igennem.

Det lader til at dit firma er blevet tilmeldt på deres website, men som du selv er inde på, kan alle og enhver jo tilmelde dit firma, så uden en opfølgning med aftaleaccept, holder det simpelthen ikke (eller burde ihvertfald ikke være nok ). Hvis de ikke kan fremvise korrespondance med dig/dit firma, så kan de simpelthen ikke have "en god sag" ... tag fat i en advokat og få styr på din "sag", så du ved hvor du står ...

Gaveartikler er lige os :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 15:10
som skrevet før jeg har ALDRIG skrevet under på noget og som du siger kan alle jo skrive firma navn adresse og tlf nr på et firma man kan jo finde alt på krak event og så bare accept betingelserne

hvis det er så nemt af score penge uden en underskrift ved jeg ikke hvadfor et land det er vi bor i :-S

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:31
Skriv til dem at du ikke har bestilt nogen ydelse hos dem og at du derfor gør indsigelse imod deres økonomiske krav.

Hvis de så vil sende dig til inkasso skal de enten have din accept af at du skylder dem pengene, eller trække dig en tur i retten og få dig dømt til at betale, før de kan sende dig til inkasso.

Hvis de sender dig til inkasso alligevel skal du gøre inkassofirmaet opmærksomme på at du ikke kan vedkende dig at skylde firmaet penge, og så må de tilbage til punktet omkring retsag.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 15:34
den sendte mail til firmaet.

Hej jeg har fået tilsendt en regning fra jer fak nr 645 af d 04.04.2007 jeg har tidligerer harf ringet til jer ang anden regning i havde sendt om jeg aldrig har tilmeldt mig jeres service og derfor ikke vil betale dette fik jeg svar på af hun ville finde ud af det og ringe tilbage dette er bare aldrig sket

nu står jeg så her igen med en ny regning modtaget forleden.

har haft ringet over 30 gange til jer men ingen tager den jeg ser gerne jeg nu bliver fjernet fra jeres arkiv da jeg stadig ikke har henvendt mig til jer og stadig ikke mener jeg skylder jer penge.

på forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 16:08
Hej Polermester. Uh det trælst at havne i sådan en knibe. Husk at beskrive konkret at du vil se både underskrift og kontrakt dit navn på før du kan godtage deres regninger. Det er vigtigt du fralægger dig "ansvaret" hvis du, vel og mærket, ikke har skrevet under på noget. Som de kloge hoveder herinde siger, hvis du har gjort indsigelse med alle de detaljer du kan komme på, jo bedre. Derved kan du ikke ryge til inkasso, da sagen stadig er åben. Håber det går det hele. Hold os lige updated med status
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 16:18
ja jens skal nok update .. :-)

håber da vi finder en god afslutning på dette tvivler bare lidt på det da jeg godt kan høre på hende damen af de ikke tror mig.

derudover syntes jeg det er vildt de sender rykker extra penge på eller hvad de kalder det på 2700 kr extra.

jeg vil da håbe dette indlæg har gjordt sådan andre tænker sig om inden man kigger på bedste-bud.

af hvad jeg kan se på Hr. Andersen profil har han jo også haft mange erhverv :-S hvorfor mon ?

hans sitat:

Skriv evt. lidt om dig selv: Har snart prøvet alt vedr. iværksætteri

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)