|
Hej Daniel, |
Kim...jeg er helt og aldeles uenig med dig!Der findes mennesker, som ''lever over evne'' og ikke agerer ansvarligt, som havner hos RKI...OG der findes mennesker, som p.g.a udefra kommende påvirkninger...desværre også havner der!Mener du ikke, at man bør skelne til årsagen til registreringen...før man dømmer?!Jeg er enig med dig i, at der er mange mennesker, der lever "over evne". Jeg er også enig med dig i, at der er nogle mennesker, som på grund af "udefra kommende påvirkninger" ikke er i stand til at betale deres regninger til tiden, eller slet ikke betale dem.
Det ændrer desto ikke på det faktum, at betaler du ikke din regning til tiden, så *er* du en dårlig betaler. Er regningen ikke betalt efter tre rykkere og en fogeddom, så ender du i RKI - og her mener jeg ikke man skal skelne til årsagen til, at man ikke kan betale. Man kan jo ikke drive en virksomhed, hvor det er OK at kunderne ikke betaler deres regninger hvis de er blevet skilt, har haft dødsfald i familien, ikke kan udleje sommerhuset som forventet eller ikke lige har fået solgt bilen til den forventede pris...
Bliv gratis medlem