Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logo design - HALV PRIS 749,- DKK fremtil 15. september

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper:

Jeg overveje det virkelig kan du gem en plads til mig



Hej Jesper,

Det kan jeg godt ja. Kan du sende en forespørgsel igennem vores hjemmeside hvor du skriver vi skal gemme en plads til dig?

/Emil 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over at der er mindre misforståelse eller hvad der nu måtte være, er dette et fint tilbud :)

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vi har sendt jer en mail :-)

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Badalov:

Ud over at der er mindre misforståelse eller hvad der nu måtte være, er dette et fint tilbud :)



Tak skal du have Alex Smile 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Zeth:

Hej Emil

Vi har sendt jer en mail :-)



Og e-mailen er besvaret :-) 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil 

Jeg synes jeres tilbud lyder spændende, og jeg vil lige tage en snak med de to andre, jeg netop har startet firma op med. Det skal lige aftales om vi vil købe et ordentligt logo fra starten eller vente lidt, da budgettet ikke er voldsomt højt. 

Jeg får dog først snakket med dem søndag, men vil der evt. være mulighed for at benytte tilbuddet alligevel, hvis vi giver besked om det søndag? 

Mvh

Emil Hald

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil3:

Hej Emil 

Jeg synes jeres tilbud lyder spændende, og jeg vil lige tage en snak med de to andre, jeg netop har startet firma op med. Det skal lige aftales om vi vil købe et ordentligt logo fra starten eller vente lidt, da budgettet ikke er voldsomt højt. 



Hej Emil,

Ikke for at gavne min egen forretning, men det er meget vigtigt at få styr på sit firmas bagland før man går videre med de andre ting. Så sørg for at få lavet et fedt logo, enten af os, eller en af de mange andre dygtige designere der er her i landet. Smile 

 

Jeg får dog først snakket med dem søndag, men vil der evt. være mulighed for at benytte tilbuddet alligevel, hvis vi giver besked om det søndag?



Ja, det kan vi godt aftale - du skriver bare på formularen du finder først i denne tråd.

God aften

/Emil
 

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er vi klar over :) Vi er heller ikke i tvivl om hvorvidt vi skal have designet et lækkert logo eller ej - spørgsmålet er bare hvornår det bliver. 

Men jeg vil lige tage en snak med de andre og så vender jeg tilbage :) Tak for fleksibiliteten. 

Mvh Emil 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Må vi se nogle af de logoer i har lavet i forbindelse med dette tilbud?

:)

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Emil 

Tak for udsættelsen, men vi er blevet om, at vente lidt med et professionelt logo-design. Det kan være vi vender tilbage til dig når vi har fået lidt omsætning i foretagenet :) 

Mvh Emil 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)