Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logo design - HALV PRIS 749,- DKK fremtil 15. september

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det var da ærgerligt i smider et fint tilbud op, men ikke vender tilbage når man har svaret på det info i skulle bruge?

God weekend.

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Zeth:

Hej

Det var da ærgerligt i smider et fint tilbud op, men ikke vender tilbage når man har svaret på det info i skulle bruge?

God weekend.



Hej Robin,

Jeg tjekker lige op på det imorgen, der må være sket en forglemmelse.

God aften

/Emil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Zeth:

Hej

Det var da ærgerligt i smider et fint tilbud op, men ikke vender tilbage når man har svaret på det info i skulle bruge?

God weekend.

Det skal du sgu ikke tage så tungt Robin - det er standard service hos dem. Jeg har oplevet præcis det samme, hvor jeg efter gentagne rykkere, og endda opkald, valgte at gå videre med en mere seriøs virksomhed (Vossdesign.DK).

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michel Moore:
Det skal du sgu ikke tage så tungt Robin - det er standard service hos dem. Jeg har oplevet præcis det samme, hvor jeg efter gentagne rykkere, og endda opkald, valgte at gå videre med en mere seriøs virksomhed.



De har vel travlt :-)

Ved at Emil har nok at se til.. (ikke at det en undskyldning ikke at have god service)
Men at det standard service ved dem, kræver det ikke at det er over flere episoder? f.eks... 5 personer? :-)


Måske du endda ku' ha fået rabat for ventetid og alt det.. hvem ved hvad der havde sket hvis du havde ventet? :)

Er det ikke lidt groft at udstille et andet firma sådan på så stort et "marked" for dem? ...

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Dialogen startede d. 12. august, og efter de første 2 mails (af samme dato) blev der ikke længere svaret på samtlige 5 emails jeg sendte dem.. Jeg ringede også, hvor Emil "netop sad og arbejdede på min opgave, og der ville være noget på min mail indenfor kort tid", og intet skete..

Jeg valgte blot at gå videre til en anden fordi jeg ikke hørte fra dem - så det har ikke noget at gøre med at være utålmodig.

At man har travlt betyder ikke man ignorere henvendelser. Så siger man det til kunden, især efter 5 rykker mails og et opkald. Og hvis de af en eller anden grund ikke ønskede at levere den ønskede ydelse kunne de også meddele dette. Det er simpelthen for uprofessionelt og ringe service intet at melde tilbage! Amino er til for at dele erfaringer, og når jeg kan se der netop er en anden der skriver om samme problem som jeg havde er det klart jeg skriver om at jeg faktisk har samme erfaring med dem.

Fra Kastrup
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skete vidst lige en forglemmelse igen..Yes

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Zeth:

Der skete vidst lige en forglemmelse igen..Yes

;-)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)