Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Adwords, Analytics og SEO kurser i København og Århus - Få pladser tilbage!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som du nok har læst i nyhedsbrevet i dag, så kan du komme til 100 % GRATIS Adwords, Analytics og SEO kurser, som bliver arrangereret af ivaekst.dk i samarbejde med AdForce1.

Det er undertegnede, som kommer til at afholde kurserne, som jeg også tidligere har gjort med succes.

Der er næsten 400 tilmeldte til kurserne, og alene i dag har der i skrivende stund været 44 tilmeldinger, så du skal skynde dig, da pladserne hurtigt bliver fyldte.

I går blev jeg ligeledes også officielt en del af ivaekst.dk's ekspertpanel, hvilket jeg ser som en stor ære, se 

http://ivaekst.dk/blog/hvad-er-ivaekst-bloggen

Kurserne er delt op i begynder og øvet niveau, så der er noget for ALLE, og vi tager fat om stort set alt!

Du kan læse mere om mig og kurserne på på www.marketingbogen.dk, og jeg vil da også anbefale dig at købe min bog Online Marketing: Den Røde Tråd, tilmelde dig nyhedsbrevet på siden + like facebook.com/marketingbogen.

På den måde er du også ekstra klædt på til kurserne.

Vi ses!

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 19:15

Hej.

Hvor kan vi tilmelde os?

Dbh.
Mads Hvejsel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 19:31

Hej Mohammad

Super relevante kurser. Tak for det:-)

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)