du kan finde brugerrettigheder i virk.dk - det er ikke så himle kompliceret - men det er i alle fald i virk.dk du skal ha fundet dem
Nej, det er sateme dumt lavet ... :-( tog en krig at vælge alle rettigheder og vælge "Alle" under firma. No effect ... hvis moms er en af dem, hvilket jeg tvivler lidt på. Jeg gjorde det i går ... så burde virke i dag.
du logger på virk.dk og i næst øverste bjælke finder du brugeadm til højre og du klikker og vælger BRUGEROVERSIGT
Og der er jeg admin og eneste bruger.
du sikrer så at de har adm rettighed og længere ned finder du brugerrettigheder og du giver dem alt det du kan Det er ikke smidigt,men det virker
Ja ... men dum i arbejde bliver også færdig på et tidspunkt.
Hvis det er i aften du har gjort det, så vent til imorgen og se effekt, de opdaterer vist systemer mellem sig om natten
Lad os håbe de bare tager 2 dage om det fordi det var helligdag i går :-)
Din nemID som nøglekort er jo dit private - glem alt om det det har intet med din virksomhed at gøre. Hvis du har fået NY digital signatur eller nøglefil - ex til mac eller andet- så skal du logge på med din GAMLE firma signatur - da det er den som har rettigheder og så skal du i brugerrettigheder - for det får den nye ikke lov til - du skal bruge den gamle til at tildele den nye rettigheder og logget ind med den gamle bør du kunne se begge brugere
Det kan godt ske at mit private nøgle kort er privat, men det er eneste måde jeg kan se moms inde på SKAT ... om det giver mening skal jeg ikke kunne sige, men jeg har brugt rimelig mange koder på det lorte kort det sidste stykke tid ... så nu er der et nyt på vej.
Jeg har oprettet firma og nøglefil indenfor de sidste 3 uger ... så alt er nyt og intet er oprettet igen.
Det sidste giver jo også fin mening ... hvis det gamle kort var admin og jeg har oprettet et nyt, men det er jo bare ikke mit scenarie her. Arbejder indenfor IT så er med på det meste. Men deres systemer var aldrig blevet godkendt hvor jeg arbejder ... *irkkk*
Lad og krydse fingre for det virker i morgen ... woop wooop.
// Syska out