Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke se 'moms', når jeg logger på SKAT med Nem ID?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg tror det er fordi digital signatur udgår - men der er der altså TO muligheder - forny den digitale som nøglefil og i de fald jeg har været med om det, har det kørt uændret med nøglefilen - eller Udsten NY medarbejder signatur - hvor man får en NY helt uden alle rettighederne. Jeg TROR man skal være opmærksom på de to muligheder når man skal ændre fra digital signatur til nøglefil eller nøglekort
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:22

Cookie - John Hannover:
ja jeg tror det er fordi digital signatur udgår - men der er der altså TO muligheder - forny den digitale som nøglefil og i de fald jeg har været med om det, har det kørt uændret med nøglefilen - eller Udsten NY medarbejder signatur - hvor man får en NY helt uden alle rettighederne. Jeg TROR man skal være opmærksom på de to muligheder når man skal ændre fra digital signatur til nøglefil eller nøglekort
vh

Men min var jo helt ny efter oprettet firma.

Dvs jeg tror slet ikke jeg havde mulighed for at lave en Digital Signatur, og mener der stod jeg skulle have en medarbejder signatur ... men igen ... kan tage fejl og nu virker det :-)

Betalt hele 205 kr. i moms ... whooop. Godt jeg har fast arbejde ved siden af.

Man skal være vågen når man arbejder med SKAT :-P

Fra none.
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Fra  none. Skrevet kl. 09:02

Jeg kan hermed bekræfte at din "opskrift pkt 1-8" fungerer rigtig fint og takker hermed for dit indlæg.

Jeg er nystartet ApS medio august 2013.

Min revisor bad mig skaffe tast-selv-kode til SKAT Tast-Selv-Erhverv med henblik på senere momsindberetning.

Det gik desværre så galt at vi nåede op på ialt 3 stk tast-selv-koder, ad tre omgange, som alle havde en max holdbarhed på ca 8 timer, hvorefter de lukkede ned igen. (meget tidskrævende)

Løsningen var at oprette medarbejdersignatur via NemID og efterfølgende følge "opskrift pkt 1-8".

BEMÆRK: det formodes at SKAT på et tidspunkt har ændret navngivning i deres menusystemer og derefter glemt at opdatere deres brødtekst alle andre steder - jeg fandt nemlig aldrig menupunktet 'Administration' - derimod skulle jeg ind under 'Rettigheder til selvbetjening'.

Tak for nu :-)

Fra none.
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Fra  none. Skrevet kl. 09:05

Jeg kan hermed bekræfte at din "opskrift pkt 1-8" fungerer rigtig fint og takker hermed for dit indlæg.

Jeg er nystartet ApS medio august 2013.

Min revisor bad mig skaffe tast-selv-kode til SKAT Tast-Selv-Erhverv med henblik på senere momsindberetning.

Det gik desværre så galt at vi nåede op på ialt 3 stk tast-selv-koder, ad tre omgange, som alle havde en max holdbarhed på ca 8 timer, hvorefter de lukkede ned igen. (meget tidskrævende)

Løsningen var at oprette medarbejdersignatur via NemID og efterfølgende følge "opskrift pkt 1-8".

BEMÆRK: det formodes at SKAT på et tidspunkt har ændret navngivning i deres menusystemer og derefter glemt at opdatere deres brødtekst alle andre steder - jeg fandt nemlig aldrig menupunktet 'Administration' - derimod skulle jeg ind under 'Rettigheder til selvbetjening'.

Tak for nu :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)