Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge, lige nu !

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:32
OK, men husk at bruge udtrykket DET ER HEEELT VILD! mange gange i oplægget. Det er vist nok det ord som giver mest troværdighed i den branche :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:10
Bortset fra at der endnu hersker uklarhed og total mangel på forståelse af en adskillelse af hvad der er hvad - så synes jeg Pyramidespillet er god humor - og faktisk SAGTENS kan gå hen og blive ganske underholdende - og ikke mindst lærerigt! Kudos til.. ja, hvem kom egentlig først - var det dig Brian eller deMib ;-)

Husk nu at spillet skal koste KASSEN...haha!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:35
Nåmen, drenge - nu er sommerferien (og september) vist overstået! :-)
Hvis I stadig brænder inde med idéer, vil jeg da gerne lave grafik og tegne nogle nedrige figurer til spillet :-D
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:49

Hypen er ovre... vi der tjente pengene på det har trukket os ud, så nu er det kun de sidste i pyramiden som mangler at tjene penge...

Det skulle jo være et realistisk pyramidespil, right ;-) !

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:33

Brian Brandt:
Hypen er ovre...

Rolig nu, Brian.

Lone kan da stadig nå at indbetale.
Sæt 1½ million ind på giro: 1199 3026922 - så kan du starte i toppen af pyramiden sammen med os andre.

Men skynd dig at gøre det i dag. Det er heeeeelllt vildt.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:35

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Sæt 1½ million ind på giro: 1199 3026922 - så kan du starte i toppen af pyramiden sammen med os andre.

Kan man betale i rater?
Min bankrådgiver ville vist ikke låne mig pengene, han slog mig bare i hovedet og gik Confused

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:10
Fik i jeres pyramidespil pyramidespil op at køre`? ville være kæmpesjovt om I lavede et fond til ofrene for MLM og måske en oplysningsfond til samme. MLM lever pga 1.effektiv lobbyisme 2.politisk uvidenhed om MLM 3.folkelig uvidenhed om grænsen imellem DS (direkte salg) og MLM De sælger håb.. Det er meget bestemte grupper de går efter hvilket er hvorfor man ofte ser de same mennesker i MLM efter MLM, alle høje på 'drømmen' som er det virkelige produkt. Men gør det MLM folkene bedre end f.eks narkotika handlere? De sælger også bare en drøm der sender alt for mange i armod og økonomisk ruin, og som kun få har reel nytte af. Det er MLM modellen der er forskruet og det er ikke DS, som de gerne vil læne sig op af. MLM er i sin natur uærligt of forrædderisk, men de er så dygtige tilat komuflere det som noget andet end det reelt er, at politikerne og lovgiverne ikke kan gennemskue det, og hvilke forudsætninger skulle de også have for det. de er jo bare folk ligesom resten af os. Og dem der forstår systemet holder sig så langt væk fra det at bare det at drøfte emnet ikke er en naturlig del af en samtale de ville føre. Derfor ville det faktisk være både rart men måske ligefrem påkrævet at lave modtræk til disse drømmesælgere, så de får sværere ved at fungere i vores land. Det ironiske er at flere af dem faktisk har gode produkter, som f.eks melaleuca og herbalife, aloe vera osv. men forretningsmodellen er så grundlæggende uærlig at hvad end godt produkterne måtte have ved sig, blegner lidt i lyset af at modellen kræver konstante frafald (folk der bare smider en mindre formue og trækker sig) for at kunne eksistere. Det er en maskine der kværner i forvejen ikke for godt stillede mennesker med håb og drømme, og knuser ofte disse. Gad vide hvor mange potentielle berigende iværksættere der er blevet frataget lysten til overhovedet at prøve 'for real' efter at være blevet håndteret af et af de her slyngel foretagender?! Nå det blev en længere svada, og af en eller anden grund er der ikke de mellemrum i teksten når jeg poster den, som da jeg skrev den. Jeg ved ikke hvorfor og beklager den medfølgende læse irritation. Mvh MRN
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:24

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Hvis I i jeres system blot er 14 (et tal, som I selv er rigtig glade for) der starter, som hver skal skaffe 3 x 14 personer under sig (OK I hjælper, fair nok, for det bliver der behov for længere ned i regnestykket), så har I fra start brug for 14 x 3 x 14 personer = 588. Jeg håber allerede vi er nået langt over antallet af naive personer i Danmark med det tal, men desværre tvivler jeg. Disse 588 skaffer nu hver 3 x 14 personer, og jeres system indeholder nu 588 x 3 x 14 personer = 24696 peersoner. (OK vi er stadig inden for rammerne af landets befolkning, men hvad mon der sker, når disse knap 25000 personer hver får brug for 3 x 14 personer under sig: 24696 x 3 x 14 = 1037232 personer - altså 1/5 af alle danskere. Nu må vi udenlands for at finde undersåtter: 1037232 x 3 x 14 = 43563744. Dette tal er det nødvendige underlag for at de gode venner, som du lokker med i din 3. feed selv når at skaffe nogen i 3. feed. Det vækker jo til eftertanke. 43563744 x 3 x 14 = 1829677248 eller rundt regnet 1/3 af verdens befolkning. 1829677248 x 3 x 14 = 76846444416 eller godt 12 x jordens befolkning.

Du har faktisk regnet forkert Hans.

De rigtige tal er:

14 x 14 x 14 = 2744 (første 3 led) og herefter rekrutere hver af de ny tilkommende kæder fra 2. led og frem 1 led mere dvs. x 14 = 38.416 og så 5. led x 14 = 537.824 og allerede her rundede vi en halv million i 5. led også ganger vi det med 14 til 6. led = 7.529.536 personer og allerede i 6. led er vi over DKs befolkning. 7. led = 105.413.504 millioner mennesker og endeligt 8. led 1.475.789.056 næsten halvanden milliard mennesker - så der bliver altså intet 9. led med mindre der kommer nogle rumvæsner i spil ;)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:12

ja der findes rigtigt mange ting man kunne sætte ind...

jeg kunne da anbefalde at man gik ned i netto og købte en æske knapnåle... så skulle vi sælge dem til en styk pris af 20 kr + fragt. og så kalde dem sæt dit mål eller sådan nået.

så kunne man jo få rødekort eller andre med ind også. hvor man får nået for at donere penge til dem.

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)