ret skal være ret... Nyt indlæg er startet om emnet... |
Tjen penge, lige nu !
|
Bortset fra at der endnu hersker uklarhed og total mangel på forståelse af en adskillelse af hvad der er hvad - så synes jeg Pyramidespillet er god humor - og faktisk SAGTENS kan gå hen og blive ganske underholdende - og ikke mindst lærerigt! Kudos til.. ja, hvem kom egentlig først - var det dig Brian eller deMib ;-) Husk nu at spillet skal koste KASSEN...haha! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvis I stadig brænder inde med idéer, vil jeg da gerne lave grafik og tegne nogle nedrige figurer til spillet :-D |
Hypen er ovre... vi der tjente pengene på det har trukket os ud, så nu er det kun de sidste i pyramiden som mangler at tjene penge... Det skulle jo være et realistisk pyramidespil, right ;-) ! |
Lone kan da stadig nå at indbetale. Men skynd dig at gøre det i dag. Det er heeeeelllt vildt. mvh Hans |
Kan man betale i rater? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Du har faktisk regnet forkert Hans. De rigtige tal er: 14 x 14 x 14 = 2744 (første 3 led) og herefter rekrutere hver af de ny tilkommende kæder fra 2. led og frem 1 led mere dvs. x 14 = 38.416 og så 5. led x 14 = 537.824 og allerede her rundede vi en halv million i 5. led også ganger vi det med 14 til 6. led = 7.529.536 personer og allerede i 6. led er vi over DKs befolkning. 7. led = 105.413.504 millioner mennesker og endeligt 8. led 1.475.789.056 næsten halvanden milliard mennesker - så der bliver altså intet 9. led med mindre der kommer nogle rumvæsner i spil ;)
|
ja der findes rigtigt mange ting man kunne sætte ind...
jeg kunne da anbefalde at man gik ned i netto og købte en æske knapnåle... så skulle vi sælge dem til en styk pris af 20 kr + fragt. og så kalde dem sæt dit mål eller sådan nået.
så kunne man jo få rødekort eller andre med ind også. hvor man får nået for at donere penge til dem.
|