Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk07 - AminoAfterNetworking den 15. september

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter den vellykket grillaften der blev afholdt igår, må vi hellere holde gang i vores offline arrangementer. Brian Nielsen luftede en ide, jeg her vil kaste videre.

(En rigtig indbydelse kommer i Det sker senere, dette er bare lige for at få et indtryk af om der er opbakning for at stable noget på benene)

Fredag den 14. september og lørdag den. 15 september er der jo Iværk07, hvor en del af Amino plejer at deltage som enten besøgende eller udstiller (MediaMouse udstiller i hvertfald herinde fra)- og i år skal Martin også deltage som foredragsholder. Det bliver rigtig spændende.

Lørdag lukker udstillingen klokken 17.00, og det ligger jo lige til højre benet at der her skal arrangeres et AminoTræf. Jeg forestiller ikke de store faglige input, da de fleste nok allerede har fået nok input denne weekend. Min tanke er følgende

17.00-19.00
En kold øl på hyggelig cafe i den ikke alt for dyre kategori.

19.00-21.00
Spisning på en ikke alt for dyr restaurant med noget buffet. Je havde en super oplevelse for en måned siden på Ad Libitum, hvor der er fri buffet og drikke (øl+sodavand) i to timer for 229,- pr. person. Læs også AOK.
(lagt 2 timer efter lukning for at dem der udstiller også kan nå at komme med - er det fjollet?)

21.00-??
Fri leg i det københavnske natteliv.
(Skal dette planlægges? - nogen vil sikkert tage hjem her - alternativt kunne man jo også sætte kurs mod et amino kontor - f.eks. 6.0's :-p )

Tilmelding regner jeg sker ved overførsel til en konto senest 10 dage før arrangementet, for at være sikker på ikke at stå med et bord til 35 og der kun kommer 15.

Hvad siger I?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:36
Lyder som en fed ide, jeg vil ihvert fald gerne være med til at lave noget træf bagefter :D

/ Torben

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:36
Fantastisk ide! Jeg er med!
~
Anja

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:38
Super idé !.. Min plan er i hvert fald at deltage som det ser ud  nu, så skriv mig gerne på listen ;)..
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:21
Hej Kristian,

Tak for sidst :-))

Jeg er selvfølgelig også med på ideén!

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 01:19
Det lyder som en god idé.. Men jeg lover ikke noget endnu :)

www.nfdesign.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:15
  Jamen, jeg er da frisk - dog med den undtagelse at jeg nok ikke tager videre med ud i byen , vi har en del gear som skal pakkes ned m.m. samme aften.

MediaMouse har en 18 kvm stand lige over for aktivitetspladsen, så vi har da plads nok til Amino''er som lige vil slutte af med en cola på standen (stand 400) .

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:32
hejsa.

gælder det også 16-årig aminoer? :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:22
jeg er selvfølgelig også frisk...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:38
Dato: 23-06-2007 23:26:30
Forfatter:cygnet
(Skal dette planlægges? - nogen vil sikkert tage hjem her - alternativt kunne man jo også sætte kurs mod et amino kontor - f.eks. 6.0''s :-p )

Sig mig engang, er vores kontor blevet Aminos nye stambar?
Jeg er lige kommer herind og prøver nu at danne mig et overblik over hvad der til dato har været den fedeste Amino-træf-event. Overvejer at ringe til ISS Skadeservice og bede dem ordne sagen

Men okay, jeg er frisk på noget efter Iværk07 og skal da heller ikke afvise at vi kan ende hos os (hvis ikke andre har et nyt kontorhotel de lige ønsker at vise frem. HINT til Cygnet)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)