|
Efter den vellykket grillaften der blev afholdt igår, må vi hellere holde gang i vores offline arrangementer. Brian Nielsen luftede en ide, jeg her vil kaste videre. (En rigtig indbydelse kommer i Det sker senere, dette er bare lige for at få et indtryk af om der er opbakning for at stable noget på benene) Fredag den 14. september og lørdag den. 15 september er der jo Iværk07, hvor en del af Amino plejer at deltage som enten besøgende eller udstiller (MediaMouse udstiller i hvertfald herinde fra)- og i år skal Martin også deltage som foredragsholder. Det bliver rigtig spændende. Lørdag lukker udstillingen klokken 17.00, og det ligger jo lige til højre benet at der her skal arrangeres et AminoTræf. Jeg forestiller ikke de store faglige input, da de fleste nok allerede har fået nok input denne weekend. Min tanke er følgende 17.00-19.00 En kold øl på hyggelig cafe i den ikke alt for dyre kategori. 19.00-21.00 Spisning på en ikke alt for dyr restaurant med noget buffet. Je havde en super oplevelse for en måned siden på Ad Libitum, hvor der er fri buffet og drikke (øl+sodavand) i to timer for 229,- pr. person. Læs også AOK. (lagt 2 timer efter lukning for at dem der udstiller også kan nå at komme med - er det fjollet?) 21.00-?? Fri leg i det københavnske natteliv. (Skal dette planlægges? - nogen vil sikkert tage hjem her - alternativt kunne man jo også sætte kurs mod et amino kontor - f.eks. 6.0's :-p ) Tilmelding regner jeg sker ved overførsel til en konto senest 10 dage før arrangementet, for at være sikker på ikke at stå med et bord til 35 og der kun kommer 15. Hvad siger I? |
Lyder som en fed ide, jeg vil ihvert fald gerne være med til at lave noget træf bagefter :D
/ Torben
Bliv gratis medlem

, vi har en del gear som skal pakkes ned m.m. samme aften.
.