Lind, jeg synes ærligt talt du skal betale knægten for det arbejde du har fået udført, vær dog bare glad for at du har fået lavet en shop for 1500 kr.. Og så længe du har fået en faktura har du jo dit på det tørre.. Mvh Mads.. |
Hej Mads
Jeg har ikke fået lavet en shop, jeg har fået lavet nogel kosmetiske ændringer i en shop, og mere end det skal han ikke have æren for:)
Knægten er registret med cvr nummer jvf told og skat, og det kræver kun en ting en lovformlig regning indholdende moms, jvf told og skat når man ringer og spørg dem, hvis alt andet var korrekt havde de formentlig sagt det, der ud over er regningen slet ikke forfalden, så det er jo en ganske interessant debat Kenneth har startet!!! Og Kenneth er jo så igen en der ikke har med sagen at gøre og som ikke præsentere sig med andet end efternavn, for så kan det jo være ....DER HAR RINGET
Som jeg tidligere har skrevet betaler jeg gerne når hankan bevise at der er iorden at sende regning ud uden moms, når told og skat siger det modsatte
Knægten som du kalder ham har ikke præsenteret sig som sådan overfor mig, tværtimod er der ikke det han i hans firma ikke har lavet...jeg går nu ind for at når jeg hos told og skat for afvide at han ikkemå skrive regnignen sådan så er det fordi det er sådan, og pudsigt nok er det firma hans storbror nævner ikke det firma med det cvr nt Stefan har bekraftet han har, er du forvirret ???