Hmm, kan se af følgende tråd at man kan have flere enkeltmandsvirksomheder. Så kan man formentligt også i nogle tilfælde præsentere et firma, og i andre tilfælde være B-indkomstmodtager. Men helt oplagt er det ikke.
Morten jeg har skam læst alle indlæg! Men jeg forholder mig stadig til det faktum, at Linda vil se dokumentation for at det er lovligt, før hun betaler. Det er der jeg bliver noget så irriteret. Om hun så betaler på forfalddato eller ej er jeg bedøvende ligeglad med.....bare hun for den betalt.
At leverandøren i denne sag har dummet sig ved at rykke for tidligt ser jeg ikke som en undskyldning for hverken det ene eller det andet. Linda skal ingen ingen ret til at få det dokumenteret før hun betaler og hvis hun mener at hun er blevet forkert behandlet og ikke vil betale syntes jeg ærlig talt at hun skal lave en indsigelse også må andre (og de rette) end Linda og leverandør tage beslutningen.
vi kan hjælpe dig med hele din situation, men vil gerne lige have en snak med dig først, for at hører dine egne visioner og hvad du lige præsic har tænkt dig , derefter give vi dig et seriøst tilbud hvad det måtte koste, og vi er stadig utrolig ærlig om vores priser og hvad de er baseret på af ydelser.
så giv mig et ring på tlf. 4339 6860 eller skriv mig en mail på msl1970@hotmail.com
Jeg har lige siddet og tygget mig igennem denne gamle tråd, det er vist ikke her man skal diskutere hvorvidt det er fair webdesignere kræver betaling "upfront" Hold da kæft et besvær for 1500 kr. Jeg tror sgu bare jeg havde betalt og blandet mig uden om personens virksomhedsforhold, er der noget galt heri, så må det vel være SKAT der skal kæmpe den sag.
Det minder lidt om ham den gamle fra flagpolitiet der kom juleaften kl. 16.15, helt rødt i ansigtet og pisse arrig og mindede os om reglen med ingen flagen når solen er gået ned. (hvem fanden kan se det når det er helt overskyet :D) Vi laver ihvert fald ikke samme fejl næste år! Og ungerne lærte et par nye eder, så noget godt kom der jo ud af det.