Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan pifte min webshop op?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger hjælp til at få piftet min webshop op ?

Jeg har nogle ideer i støbe skeen, formår det bare ikke selv.

Jeg ønsker ikke en ny shop, hvor jeg skal ligge det hele ind igen, men mere noget mærkbart på start siden!!!

webshoppen er fra goldenplanet

Hvor kan jeg få lavet de tilretninger jeg ønsker mig

Jeg ønsker mig en lettere overskuelig start side, der er delt i tre felter- som der kan klikkes på, så man kommer til den del af shoppen: drengetøj- udlejning- overtøj til voksne/ regntøj.

Måske felterne kunne være billeder der skifter inden for kategorien

Jeg vil også genre have et felt /banner - der hvor der står udsalg nu, hvor jeg selv kan gå ind og rette tekst til...det kan  være årstid bestemt, udsalg eller andet.

Andre forslag mødeses, sammen med tilbud fra nogen der kan vil lave disse ændringer,eller forslag jeg kan sige til og fra på...

linda

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 01:21
Hej Linda,

Det kan vi sagtens løse for dig.
Giv mig et kald eller skriv en mail hvis du vil tage en snak om det.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:05
Hej vi kan også sagtens hælpe dig.

Vi har mange forskellige designer/programør tilknyttet, så det skulle undre mig hvis der ikke var noget af det, der ramte plet. :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:51

Jeg vil godt lige advare mine med-aminoer mod dette indlæg, så andre ikke havner i samme situation:

Linda har givet opgaven til min kære bror, som har udført den til Linda's tilfredshed til en på forhånd aftalt pris. Nu hvor han så fremsender en faktura, vil Linda pludselig ikke honorere den. Han har i henhold til gældende regler, personligt fremsendt en faktura med cpr.nr. på samt påskrevet at beløbet ikke indeholder moms. Denne vil Linda nu ikke betale...

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 19:56

Jeg ser mig nødsaget til at besvare dette indlæg, som stefans storebror har set sig nødsaget til at sætte på indslaget.

1. jeg har aldrig udtrykt min tilfredshed med opgaven, som jeg fik afvide vil tage max 14 dage, og som efter knap et halvt år blev færdig.

2. Jeg har gentagende gange måtte rykke for flere dele i forhold til aftalen.

3. Stefan der har lavet opgaven har nævnt den website jeg skulle gå ind på, i forhold til hans firma - hvilke jo gør man må formode han har et firma, og deT er hans weBsite, når nu det er det jeg henvises til...

4. Stefan har pr telefon bekraftet hans firma som er nævnt på cvr registret med momsnummer

5. Told og skat siger man kan ikke skrive regninger uden moms og samtidig have et moms nummer, vi talr inden for Danmark.

6. Stefan har hele tiden fået afvide, at Jeg betaler regningen lige så snart, han på skrift kan bevise, han må skrive regninger uden moms, samtidig med at han siger han har et momsnummer. - Idet det jo ikke passer med de oplysninger told og skat har givet mig. _ At han må ikke sakrive regnigner på sit cpr nummer når han samtidig er momsregistreret.

7. Stefan har stor behov for at fortælle om hans brors 8 firmaer, det kan Jeg jo ikke bruge til noget:) Jeg har en aftale med Stefan

8. Stefans storebror føre sig frem med at hans lillebror er studerende og køre post...øh det var ikke Stefans egen beskrivelse af sig selv, jeg skal ikke debatere med en storebror, men Jeg kunne da aldrig finde på at handle med storbror  efter dette eller Stefan;) heller ikke selvom der er to momsnummer der pejer mod Stefan og dertil forskellige website....det er nok bare en fejl, men så få fat i den bekraftigelse....

9.Pudsigt nok er der på en simpel google søgning på Stefans adresse,  forskellige virksomheder..men på et cvr tjek passer det ikke overens, da firmaet der fremgår som et vilende selskab....øh hvorfor er websitene så stadig i luften....

Så Stefan som Jeg har fortalt dig 10 gange før, spiller jeg med ærlige kort, og du har fået af vide, at  regningen bliver betalt, når du skriftlig kan bevise, at du må sende faktura inde for Danmark uden moms, når du samtidig kan bekrafte du har et momsnummer..eller var det to---der var på cvr

Frem med beviset som jeg har sagt, Jeg lader mig ikke true af din storebror Kenneth og dine trusler om din rykker praksis, der er lov for det hele.

Jeg forholder mig til det af told og skat oplyste til mig, kan du bevise det modsatte så gør det. Jeg venter bare på dine beviser, jo før du sender dem jo før er du interesseret i dine penge.

Og husk der er altid reklemationsret på faktura:) også på dem lavet i excel sendt på mail uden at være låste....jeg havde ellers fået forståelse for du havde tjek på det hele.

Dette er et lille udpluk af tidlig mail dialog:

Jeg ville gerne have vist dig flere, men desværre er to af mine største

kunder gået nedenom.

Det skal lige siges at det havde intet med deres website at gøre, da disse

stort set ikke blev brugt i deres branche. Det største arbejde bestod i en

strøm af visitkort, brevpapir etc.

(som jeg desuden også designer og sender til tryk efter ønske).

Ergo må der være lavet noget arbejde .....da du både har kunder og beskriver noget af det arbejde du har lavet.

DET  DER ER DET MEST PUDSIGE I DET HELE ER, AT FAKTURAEN FØRST ER FORFALDEN OM TO DAGE, MEN JER ER ALLEREDE BLEVET RYKKER FOR BETALINGEN!!!!!

SÅ HVEM BØR ADVARES MOD HVEM ???

Tilmeldt 12. Apr 05
Skrevet kl. 21:10

Det var ellers noget af en lang besvarelse på en ellers forholdsvis simpel sag.

For at tage din afslutning først: "SÅ HVEM BØR ADVARES MOD HVEM ???" - du har jo selv fortalt Stefan, at du ikke ville betale hans fremsendte faktura på trods af udført og godkendt arbejde og smækker røret på når man ringer. Så er det vel ikke så mærkeligt at han er fortvivlet over al den tid, han har brugt på at hjælpe en amino-ven for en yderst favorabel pris á 1500 kr.

Det korte af det lange: Stefan laver et webdesign for dig, som du godkender, og sender dig en korrekt faktura som beskrevet tidligere, som du så nægter at betale. Du finder egenhændigt nogle oplysninger frem, som ingen relevans har for denne sag. Hvad der end er af registrerede cvr numre på den pågældende adresse, har intet med sagen at gøre. At Stefans far f.eks. er vognmand og derfor har et cvr nummer registreret, har intet med sagen at gøre.

Det der tilsyneladende er din største bekymring, er at Stefan har et cvr nummer personligt registreret. Hvis du læste de oplysninger, som du selv har fundet frem, så står der ganske rigtigt, at det pågældende cvr nummer vedrører "642040 Øvrig telekommunikation". Det har derfor igen intet med sagen at gøre. Desuden er det pågældende "firma" komplet inaktivt, hvilket du også er blevet oplyst om. Når du i telefonen skriger op om at det er momssnyd, så tror jeg, der er noget, du helt har misforstået - hvordan kan der være tale om momssnyd, når fakturaen slet ikke indeholder moms ???

Efter din seneste besvarelse vælger jeg ganske enkelt at tro, at det er din mangel på indblik i reglerne, som skaber denne problemstilling.

Det der undrer mig er, hvorfor du nægter betaling, når det ingen forskel gør for dig, om regningen sendes privat eller via et momsregistreret selskab. Det koster dig 1500 kr. hvadenten der lægges moms oveni eller ej. Det gør derimod en kæmpe forskel for Stefan, eftersom han vil være nødsaget til, at lave et årsregnskab for sit inaktive "firma" (som intet har med webdesign at gøre), fremfor blot at indberette indtægten som B-indkomst på sin selvangivelse. Stefan er studerende og har et frikort, han kan udnytte op til en given grænse, så der er ikke engang tale om forsøg på at snyde med skatten ?!

Alle forhold er naturligvis tjekket med både revisor (KPMG) og advokat og det er naturligvis fuldt tilladt for Stefan, at udstede den pågældende faktura. Jeg vil derfor bede dig betale for det arbejde, du selv har bedt ham udføre. Så kan vi allesammen komme videre..

Hav en god aften.

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 21:29 | Låst

Jeg troede Stefan var en stor dreng der var fyldt 18 og kunne klare sig selv, men storbror har åbenbart brug for at blande alt sammen, hvad i alverden ahr di far med sagen at gøre ?????

det frima du hentyder til er ikke det moms nummer stefan har bekraftet var hans firma

Jeg har ikke mere at diskuter mied dig om.

Hvis ikke Stefan kan finde sin dokumentation frem er sagen lige til

Jeg har aldrig talt om momsfusk og jeg jar slet aldrig talt med dig så du må have velvoksne øre, når du kan høre på den afstand:)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:53

Jeg forstår ikke problemet her.

Lind: mener du at Stefan forsøger at snyde sig til at udføre sort arbejde for dig??

Der skulle vel ikke være en advokat eller revisor til stede der kan rydde lidt op i uoverensstemmelserne her, inden "mudderkastningen" bliver alt for højrøstet

Tilmeldt 12. Apr 05
Skrevet kl. 21:58

Linda, hvorfor alt det mudderkastning, når sagen er så enkel - du har fået din opgave løst, så betal venligst for det udførte arbejde. Der er ikke behov for mere dokumentation end den fremsendte faktura, når du jo allerede har godkendt arbejdet. Det koster dig 1500 kr. uanset hvordan fakturaen ser ud.

Stefan henvender sig naturligvis til mig, da du pludselig ikke vil betale fakturaen. Du kaster en masse usammenhængende påstande i hovedet på ham, så han spørger mig til råds. Jeg er mere inde i det juridiske og kan hurtigt se, at han naturligvis har fuldt alle regler.

Det "firma" Stefan har et cvr.nr. på, er uden aktiviteter som allerede beskrevet ovenfor (læs gerne igen). Desuden har det intet med webdesign at gøre, hvorfor Stefan er i sin fulde ret til, at sende den korrekt udfyldte faktura for det udførte arbejde. Jeg vil gerne opfordre dig til, at verificere dette med din revisor.

At du ikke kan huske vores korte telefonsamtale, er måske fordi du pludselig smed røret på :)

Tilmeldt 12. Apr 05
Skrevet kl. 22:01

Morten Ellegaard Larsen:

Jeg forstår ikke problemet her.

Lind: mener du at Stefan forsøger at snyde sig til at udføre sort arbejde for dig??

Ja Morten, det er præcis det, jeg heller ikke forstår og forsøgte at redde ud først pr. telefon og nu her på Amino efter røret blev smidt på. Stefan har frikort og har derfor intet incitament til at snyde med skatten...

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)