Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af affiliate blog, hvor skal jeg begynde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle affiliate eksperter..

Jeg er ved at starte en blog - roder stadig med design m.m. men skal jo også have noget reklame på sitet, for at få en form for indtjening, og jeg er helt ny på området, så jeg ville høre om i evt. kunne anbefale nogle gode bøger/website m.m. hvor man kunne starte? :-) og få lidt styr på begreberne..

Med venlig hilsen

Mathias

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:11

Det er jo altid Simon Mørk Hermansen, som også sidder herinde på Amino. Jeg ved at han har en god blog der omhandler Affiliate. Man kan også tilmelde sig et gratis kursus derinde på hans blog.

Simonsiger.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:39
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Der findes efterhånden en del bøger omkring Affiliate, så der er ikke nogen undskyldning for ikke at komme igang.

Mikael Rieck fra www.antphilosophy.com, har skrevet en udemærket e-bog som gennemgår de vigtigste ting - og så er den endda gratis :-).

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 07:10

Mathiasdue:

Hej alle affiliate eksperter..

Jeg er ved at starte en blog - roder stadig med design m.m. men skal jo også have noget reklame på sitet, for at få en form for indtjening, og jeg er helt ny på området, så jeg ville høre om i evt. kunne anbefale nogle gode bøger/website m.m. hvor man kunne starte? :-) og få lidt styr på begreberne..

Med venlig hilsen

Mathias

Hej Mathias

Jeg har skrevet e-bogen "Affiliate marketing for nybegyndere" - Den burde kunne hjælpe dig med at komme i gang.

Bogen er gratis og her kan du læse hvad andre siger om den.

Held og lykke med dine affiliate projekter!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 07:50
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:38

kaste sig ud i det man kan læse bøger og atter blogs men sine egne erfaringer er nu engang dem man lære meste af

derfor sid ikke flere uger læse løs men prøv lidt frem ad når der er noget du ikke kan finde ud ad google man du kan også spørge i dette forum 

ved mange spørgsmål er der  svar i blogs rundt omkring og man kan umuligt huske alt det man læste og lave det på siden der husker man det bedst og ved at læse når man arbejder med det husker man det bedste så man arbejder imens man lære tingene så kommer man hurtigt frem ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:17

Hej Mathias,

Ud over de andre gode hints du har fået, vil jeg lige nævne Mikael Riecks gratis e-bog om "vejen til passiv indkomstnettet".

Du kan hente den fra hans blog http://www.antphilosophy.com/ øverst i højre hjørne, eller bare vent et par sek. så kommer der garanteret en popup ;-)

DBH
/Brian 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)