Jeg er ved at starte en blog - roder stadig med design m.m. men skal jo også have noget reklame på sitet, for at få en form for indtjening, og jeg er helt ny på området, så jeg ville høre om i evt. kunne anbefale nogle gode bøger/website m.m. hvor man kunne starte? :-) og få lidt styr på begreberne..
Det er jo altid Simon Mørk Hermansen, som også sidder herinde på Amino. Jeg ved at han har en god blog der omhandler Affiliate. Man kan også tilmelde sig et gratis kursus derinde på hans blog.
Jeg er ved at starte en blog - roder stadig med design m.m. men skal jo også have noget reklame på sitet, for at få en form for indtjening, og jeg er helt ny på området, så jeg ville høre om i evt. kunne anbefale nogle gode bøger/website m.m. hvor man kunne starte? :-) og få lidt styr på begreberne..
kaste sig ud i det man kan læse bøger og atter blogs men sine egne erfaringer er nu engang dem man lære meste af
derfor sid ikke flere uger læse løs men prøv lidt frem ad når der er noget du ikke kan finde ud ad google man du kan også spørge i dette forum
ved mange spørgsmål er der svar i blogs rundt omkring og man kan umuligt huske alt det man læste og lave det på siden der husker man det bedst og ved at læse når man arbejder med det husker man det bedste så man arbejder imens man lære tingene så kommer man hurtigt frem ad
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows