Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop hvad syntes i?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer så er webshoppen klar til præsentation. Giv mig alt det negative, det er jo det man lære af.

Mvh

Frederik Børgesen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:14

Det ser ud som om den er lavet i flash og det gør det svært for dig at søgeoptimere så det vil jeg mene er det første problem..

Paypal er ikke aktiv - ved du nok godt. I danmark er Paypal heller ikke så godt at have som eneste betalingsmulighed

About siden er alt for kort efter min mening

Måske arbejde lidt med forside. Fx slogan, budskab eller noget

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:16

Hej Frederik.

Jeg må nok sige den er lidt anderledes end vi ser webshops i dag.

Må jeg spørge hvorfor du har valgt at bruge flash til din webshop?

1. Den skal loade hele flashfilen, og det tager lidt tid.

2. Flash hjemmesider er ikke særlig SEO venlige

3. Flash bliver stille og rolig nedskaleret især når win8 kommer ud.

Der er flere forskellige aspekter som peger på at man ikke skal vælge flash. Banner eller reklamer ja, men en hel hjemmeside. Det er i hvert fald det jeg ville ændre.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Når nu du selv efterspørger det :O)

1. Siden er lavet i flash, hvilket søgemaskinerne ikke er glade for.

2. testet på iphonen har i en mobil version, hvor jeg ikke kan se webshoppen. I har godt nok en mobil version, men ingen webshop (40% af mine besøgende i juli var fra mobile enheder!)

3. Forsiden ligner slet ikke en webshop og jeg er i tvivl om jeg faktisk kan købe noget. Det ligner mere en side for producenten.

4. Jeg skal lede efter "store" knappen - en af de sidste knapper - er det ikke det vigtigste på jeres side??

5. Hvad skal man bruge gallery til? jeg kan ikke købe herfra og kan kun se billeder, som også er ved produkterne i shoppen.

6. Når jeg klikker "add to cart" kan jeg ikke se, at der sker noget. Siden forsvinder bare og jeg er tilbage i shoppen, hvor det ikke ser ud til, at jeg har købt noget? - skal igen lede efter "cart-knappen"

7. I kurven står der ikke noget om, hvad fragt og moms er?

8. Checkout åbner i ny fane - burde den ikke - og så kan man kun betale med paypal - der skal dankort, visa mv. på.

9. Jeg mangler cvr, kontakt, adresse, telefon nr mv.

10. handelsbetingelser

11. produktsiden virker heller ikke så godt. Hvis man ikke lige ser den lille røde knap, kan tænker man ikke over, at der kan stå mere info længere nede. 

Håber du kan bruge ovenstående. Det er de tanker der faldt mig ind, da jeg besøgte din side.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:28

Du mangler indhold, om det så er relevant i forhold til søgemaskinerne når du har kodet siden i flash vil jeg lade eksperterne kommentere på. Derudover så skal du nok have læst det indhold du har på siden igennem, faldt bl.a. over dette:

Frederik Børgesen is the man behind MMXII and CoverFred. He are born in Denmark in 1996 and only 15 years old. Frederik Børgesen have a lot of succes in the world of buisness.

:: HDMI kabel ::

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:32

Tak for svarene, det får jeg lige rettet op på Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:33

enig siden den trænger gevaldigt til opstrammer hel ny siden helt væk fra flash og lav siden så søgemaskine venlige med almendige htlm

jeg kan ej se det er en webshop ved at klikke på forsiden

ved køb vare kan jeg ikke se bestilt og hvordan køber en vare

der mangler en grundig produkt beskrivelse på siden

om jer siden meget kort fattet god ide med flere adresse info på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 13:35

Hej Frederik,

Her har du mine inputs:

1) Loading af hjemmesiden tog ekstrem lang tid, jeg ville normalt have stoppet for længst.

2) Din hjemmeside er lavet i flash - ikke godt til seo eller hvis du vil ramme dem der bruger ipad og iphone.

3) Jeg kan ikke klikke på de store billeder på forsiden, der sker intet. Ville være godt hvis den kom ind til det produkt jeg klikkede på

4) Når jeg er inde i et produkt er der scroll inde i selve designet, ikke særlig hensigtsmæssigt den den normale scroll så ikke kan bruges.

5) Der skete intet da jeg trykkede på Add to cart, der ville det være dejligt, hvis jeg kunne komme direkte indtil min indkøbskurv med det samme, så jeg hurtigt kunne komme til checkout og færdiggøre mit køb.

6) Da jeg så ville betale kom der en error ovre på Paypal's side, så jeg vil ikke kunne færddigøre mit køb uanset hvad :(

Det var lige hvad jeg kunne se hurtigt.

Håber det kunne bruges... Ellers er designet meget stilrent og eksklusivt at se på.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 14:01

Hej Frederik - farve valget er ikke lige mig nok bare en (smagssag)

Flotte billeder, god visning af produkter.

Kan dog ikke li der er så meget sort rundt om på forsiden, også ville jeg måske tage menu'en oppe over, istedet for nedenunder.

Men flot designet!

Hav en fantastisk dag :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:25

Er det bare mig? Eller ligner Troels fra Reklamebureau Convert ikke Tintin på sit profilbillede?

Jep, helt "off topic" men jeg syns nu det var sjovt. Smile

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)