Hej,
Når nu du selv efterspørger det :O)
1. Siden er lavet i flash, hvilket søgemaskinerne ikke er glade for.
2. testet på iphonen har i en mobil version, hvor jeg ikke kan se webshoppen. I har godt nok en mobil version, men ingen webshop (40% af mine besøgende i juli var fra mobile enheder!)
3. Forsiden ligner slet ikke en webshop og jeg er i tvivl om jeg faktisk kan købe noget. Det ligner mere en side for producenten.
4. Jeg skal lede efter "store" knappen - en af de sidste knapper - er det ikke det vigtigste på jeres side??
5. Hvad skal man bruge gallery til? jeg kan ikke købe herfra og kan kun se billeder, som også er ved produkterne i shoppen.
6. Når jeg klikker "add to cart" kan jeg ikke se, at der sker noget. Siden forsvinder bare og jeg er tilbage i shoppen, hvor det ikke ser ud til, at jeg har købt noget? - skal igen lede efter "cart-knappen"
7. I kurven står der ikke noget om, hvad fragt og moms er?
8. Checkout åbner i ny fane - burde den ikke - og så kan man kun betale med paypal - der skal dankort, visa mv. på.
9. Jeg mangler cvr, kontakt, adresse, telefon nr mv.
10. handelsbetingelser
11. produktsiden virker heller ikke så godt. Hvis man ikke lige ser den lille røde knap, kan tænker man ikke over, at der kan stå mere info længere nede.
Håber du kan bruge ovenstående. Det er de tanker der faldt mig ind, da jeg besøgte din side.