Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres bedste affiliate tips?!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv relevante og gennemarbejdede indlæg, artikler, tekst, whatever. Noget som den besøgende på din side gider at benytte sig af. Få skabt noget troværdighed omkring din side. Så kan du krydre lidt med nogle relevante affiliate links efterhånden og så skal der nok begynde at komme indtjening. Men det kan tage lang tid at få opbygget en sådan troværdighed omkring din side.

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at skrive artikler med dine egne ord. Lad være med at stjæle. Læg sjæl og personlighed i dine artikler og skriv ud fra egne holdninger og erfaringer - hvis dine besøgende ikke deler din mening, så er det derfor der ligger et "skriv kommentar-felt" i bunden af alle WordPress sites.

Skriv for at give dine besøgende værdi - ikke for at du skal tjene penge.

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Damsgaard:

Ja som titlen lyder synes jeg det kunne være sjovt hvis alle kom med deres hver især bedste tips til affiliate, hvis man ønsker at klare sig godt.


Her kan det være alt fra SEO til valgt at affiliatereklamer.

Sæt i gang! :D

Jeg springer over hvor gærdet er lavest og linker til et par gange jeg har snakket om, skrevet om og linket til gode affiliate tips: :-)

Podcast om start af affiliate site

Ideer (video) til at starte affiliate sites 1 og 2

Links til læsestof om affiliate marketing.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Mine bedste tips er:

"Lav sider med godt indhold som folk gerne vil linke til, dele eller 'like'"

"Hjælp brugeren med et løse et problem hvor du tager hensyn til hvor langt fra/hvor tæt på de er fra at lave et køb"

"Hav tydelige call-to-actions på de sider hvor du gerne vil tjene penge på affiliate reklamer"

"Sørg for sammenhæng mellem markedsføring af din side, indhold på siden og indholdet der hvor du sender brugeren hen"

Mvh. Ken

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:
Hold dig fra telefoni, bredbånd, forsikringer og fagforeninger.. aalt for booket.

Jeg startede selv mit første projekt omkring a-kasser. Vidste godt at det var meget booket og alt det. Har aldig før lavet hjemmesider, affiliate eller noget i den stil! Er efter et par måneder kommet på side 1 på nogle gode søgeord mht. a-kasser. Og har bevæget mig op til at være den øverste affiliateside når der søges på en bestemt a-kasse.

Men vil sige jeg igså har lært rigtig meget af at se på konkurrenter. Plus jeg hele tiden lærer mere og mere !

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Taler vi om fysiske forretninger, så er det lokation (location), lokation og lokation.

Taler vi om hjemmesider, så er det indhold, indhold og indhold.

Indhold betyder ikke mange ord, men betyder faktisk indhold - gider du selv læse det.

Hilsen, Robert

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:
Taler vi om fysiske forretninger, så er det lokation (location), lokation og lokatio

Nu det er affiliate så er det hjemmesider det handler om.

personligt er mit bedste råd at finde et område man har forstand på, hvori der er en niche du kan gå ind og dominere. Så lav en side der er forbeholdt forbrugerne ! Ikke bare for at tjene penge. Hvis du laver et godt produkt (hjemmeside) så tror jeg pengene kommer. Selvfølgelig ikke altid, men hvis man selv kan stå inde for det. Så har man en god chance !

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)