Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyt til mit podcast om god Affiliate Marketing

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Jeg har haft fornøjelsen af at tale med Ib Potter om den gode affiliate marketing i en lille times tid her:

http://pottercut.dk/anders-saugstrup/affiliate-marketing-med-anders-saugstrup/

Jeg havde sat mig for at overbevise ham om, at han selv burde gå ind i affiliate marketing, og der var endda blevet væddet på twitter og Google+ om det skulle lykkes.

Lyt og hør om jeg fik ham overbevist! :-)

Har du kommentarer eller spørgsmål til podcasten, er de velkomne både her i tråden og på Ib Potters blog.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:54

Anders Saugstrup:
Jeg har haft fornøjelsen af at tale med Ib Potter om den gode affiliate marketing i en lille times tid her:

Det vil jeg glæde mig til at høre, jeg tror jeg aflyser herreaftenen foran fjernsynet (Barcelona-Milan) for at lytte til pottercut.

(Måske jeg lytter pottercut og ser bold uden lyd på kassen ;-))

/Brian

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 19:45

Hej Brian

Ah, det er næsten for meget, at du skal aflyse sådan en kamp for at lytte til podcastet!:-)  Anyways, håber du hyggede dig med lytningen, hvis du fik det hørt.

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har hørt det :) Og det kan klart anbefales! Potter har allerede lavet et blogindlæg på Potter.dk med affiliate links i :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:08

Super podcast! Hvordan er det og leve i et kriseland?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 18:21

Takker! :-)

Det er en længere historie, men det er alvorlige sager der foregår her for rigtigt rigtigt mange mennesker. Det siges fx at siden krisen brød ud er 500.000 kommet i en situation, hvor de nul indtjening har. Heller ingen understøttelse.

Mvh Anders Saugstrup

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:47
Jeg ville se hvad der stod på potter.dk - og modtog denne advarsel:
Advarsel: Der er noget galt her!
www.potter.dk indeholder indhold fra casualoutlet.in, som er et website, der er kendt for at distribuere malware. Din computer kan få en virus, hvis du besøger websitet.
Google har registreret, at der muligvis installeres ondsindet software på din computer, hvis du fortsætter. Hvis du har besøgt websitet før, eller hvis du har tillid til websitet, er det muligt, at det for nylig er blevet angrebet af en hacker. Du bør ikke fortsætte. Du kan eventuelt prøve igen i morgen eller besøge et andet website.
Vi har allerede meddelt casualoutlet.in, at vi har fundet malware på websitet. Du kan få flere oplysninger om de problemer, der blev fundet på casualoutlet.in, ved at besøge Google 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Jeg må lige lytte og læse det, når jeg får tid senere i aften.. Dine podcast plejer jo at give mig en del erfaring, så mon ikke dette også gør det? :-).

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 20:07

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:32

Casper Jensen:
Jeg må lige lytte og læse det, når jeg får tid senere i aften.. Dine podcast plejer jo at give mig en del erfaring, så mon ikke dette også gør det? :-).

Har Anders lavet andre Podcasts? Og i så fald, hvor kan jeg finde dem? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)