Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyt til mit podcast om god Affiliate Marketing

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Casper Jensen:
Jeg må lige lytte og læse det, når jeg får tid senere i aften.. Dine podcast plejer jo at give mig en del erfaring, så mon ikke dette også gør det? :-).

Har Anders lavet andre Podcasts? Og i så fald, hvor kan jeg finde dem? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Jeg ved ikke om han har lavet podcast, men jeg er ret sikker på at jeg har hørt nogle, hvor han har været indblandet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:25

Anders Saugstrup:
Ah, det er næsten for meget, at du skal aflyse sådan en kamp for at lytte til podcastet!:-)  Anyways, håber du hyggede dig med lytningen, hvis du fik det hørt.

Hej Anders,

Jeg forsøgt at kombinere mig igennem, men resultatet blev som man sikkert kunne have regnet ud - ikke rigtigt godt for nogle  af delene :-)

Jeg har hørt podcastet nu og det kan godt være at Potter ikke er helt klar, men hos mig sætter det tanker igang - så nu er der endnu flere projekter i mit hovede :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:33

Casper Jensen - Synesgodtom.org:

Alexander Baandrup Larsen:

Casper Jensen:
Jeg må lige lytte og læse det, når jeg får tid senere i aften.. Dine podcast plejer jo at give mig en del erfaring, så mon ikke dette også gør det? :-).

Har Anders lavet andre Podcasts? Og i så fald, hvor kan jeg finde dem? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Jeg ved ikke om han har lavet podcast, men jeg er ret sikker på at jeg har hørt nogle, hvor han har været indblandet.

Der er links til nogle lydbånd her: http://www.amino.dk/members/saugstrup/default.aspx#links Big Smile

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:35

Brian Reinhold Jensen:

Jeg har hørt podcastet nu og det kan godt være at Potter ikke er helt klar, men hos mig sætter det tanker igang - så nu er der endnu flere projekter i mit hovede :-)

Stor hilsen
/Brian 

Det er jeg glad for at høre, Brian! Og håber du fortæller mig hvad du finder på - kunne være spændende at høre! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk podcast! Nu må det vidst være nu, at jeg for alvor skal i gang med noget affiliate marketing!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:07

Fedt! tror da lige jeg vil høre det en af dagene :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:09

Så er podcastet i hus og klart til at blive lyttet til ved dagens cykeltur - har høje forventninger!

:: HDMI kabel ::

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 19:00

Nicolai Busekist Ohlsen:
Fantastisk podcast! Nu må det vidst være nu, at jeg for alvor skal i gang med noget affiliate marketing!

Fedt at høre, Nicolai! Tak for det!

Mvh Anders Saugstrup

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:46

Anders Saugstrup:
Og håber du fortæller mig hvad du finder på - kunne være spændende at høre! :-)

I så fald bliver det "for your ears only", jeg har lagt mærke til at jer der har succes med "den slags" ikke er meget for at offentliggøre hvilke projekter I arbejder med :-)

/Brian

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 20:38

Brian Reinhold Jensen:

Anders Saugstrup:
Og håber du fortæller mig hvad du finder på - kunne være spændende at høre! :-)

I så fald bliver det "for your ears only", jeg har lagt mærke til at jer der har succes med "den slags" ikke er meget for at offentliggøre hvilke projekter I arbejder med :-)

/Brian

Ja, der er både for og imod. Hvis du går i krig med en stor nok niche og giver den gas nok, kan du sagtens være åben om hvilket website du har skabt - ingen kan indhente dig alligevel :-) Og ingen får gjort noget ved det. :)

Men det er fint nok at gå stille med dørene også. Under alle omstændigheder hører jeg gerne om dine planer. 

Mvh Anders Saugstrup

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)