Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK bedste Internet adresser.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har tænkt dig at sælge EDB-Priser.dk, så vil du rende ind i et par problemer, hvilket bl.a. indebærer en politianmeldelse og nok også højst sandsynligt en retssag. Jeg vil foreslå dig at du sælger noget du kan stå inde for!

-ld

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:06
Det er nu ret sjovt, at når "Frihjemmeside" nævnes, så sker der noget debat

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:17
nemlig... sidder med cola og chips og venter på det næste indlæg ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:20
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:13
Den der "frie hjemmesider" burde næsten bannes herfra... Det lyder og lugter af fusk og røde brandbiler (igen)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 01:46

/Shock

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 17:57
Dato: 19-06-2007 01:45:55 Forfatter: Shock
Man skal lige love for at nogen har købt ind...

Tjek alle domæner som er registreret hos InFlow:

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=154 (Skriv IA2794-DK i feltet...)

Fan''me næsten 4000 styks, wow...

Jeg får bare en side op med deres navn og adresse...

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 18:04
Hehe... Så sæt da lige en "bolle" i fuldmægtig...

/Shock

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 18:05
Dato: 18-06-2007 21:20:09 Forfatter: Martin Thorborg
Jeg forstår ikke helt hvordan du kan sætte edb-priser.dk til salg, da domænet er ejet af Aller ?
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=edb-priser.dk&submit.x=27&submit.y=5

Hvilkre andre af de domæner du sælger ejer du heller ikke?

Dbh Martin

Så vidt jeg har forstået, så ejer Morten (Fri Hjemmeside) ikke nogen af domænerne, men skal sælge dem for InFlow. Om der er nogen yderligere sammenhæng imellem Morten og InFlow ved jeg ikke noget om....

Men der er mange ting i denne sag, som virker lidt suspekt. Hvordan kan man købe 3500 domæner, som man seriøst tror at man kan realisere en idé omkring? Det virker meget som om, at InFlow har købt dem med videresalg for øje... især nogen af alle de varemærker, som er imellem...

Og så er der endelig dem, som InFlow ikke ejer (eks. www.edb-priser.dk), som er noget useriøst at sætte til salg.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:18
Såvidt jeg husker historien omkring de domæner, så var det oprindeligt Rasmus Refer som erhvervede dem i forbindelse med den helt igennem urimelige måde .dk domæner blev åbnet for fri booking for flere år siden. Jeg behøver sikkert ikke fortælle mere om refer - dem der kender ham ved hvad han er for en fyr :)

Siden da har han og senere andre, kæmpet med at kapitalisere dem. Jeg har i flere omgange fået henvendelser omkring disse domæner.

Senest jeg var i nærheden af dem var da InFlow ønskede at udleje 302 redirects af hundredevis af domæner til nogle af mine kunder. Kunderne spurgte naturligvis mig om det var en god ide, men da det netop var på det tidspunkt hvor der var allerflest problemer med netop 302 redirects i søgemaskinerne anbefalede jeg dem naturligvis at sige nej. Og det gjorde de så.

Og nu har en ny "stakkel" så øjensynligt fået til opgave at kapitalisere hele listen - og tilsyneladende lidt mere end det (f.eks. edb-priser.dk, som de ikke ejer selv ... mystisk)
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)