|
Hej Mikkel.
Jeg har meget stor respekt for din viden om SEO, Jeg har arbejdet en del med SEO og ved havd du står for. Men jeg kan altså ikke lade være med at undre mig over din holdninger omkring generiske domæner. Hvis du har et genrisk domæne domæne og man søge på ordet f.eks. heste
kommer heste.dk frem. Søger du på huset kommer huset.dk frem på forsiden.
Min pointe er at naturligvis tæller det meget for Google mht. domænenavnet set i forhold til søgningen. Mht. Cloacking skal jeg ikke gøre mig klog på om de har været brugt til dette. Jeg hjælper InFlow med at sælge nogle af disse domæner hvilket jo må være ok - eller hvad?
Mht. ejerskabet stoler jeg 100% på at InFlow eller assosieret selskaber ejer de adresse de sælger, eller skal jeg da være den første til at sige fra.
Taler vi om beskyttet navne som f.eks. SAS.dk ARLA.dk eller produktnavne såsom holmegaard.dk skal man tage sig meegt i agt mht. domæner, da der er mange domme vedr. dette og jeg synes slet ikke at man skal tage chancen for at få bad pr. Om PH-lamper er generisk nok skal jeg ikke lige sige, men det må jo være op til køber ikke.