|
Hva´ sker der lige, nÅr de BlaNder STORE oG små bOgsTaver sAmmen? MVH |
nU vIL jeG havE DEt opKLaret
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
F.eks. at skifte s ud med z.... Jeg tror ikke du kan finde nogen dybere mening med det. |
![]() |
// Jesper Skov
|
Vælg et tilfældigt dating site, tror til dette formål er Arto måske det bedst Udvælg dernæst 10 pigeprofiler, helst fra alderen 10-15 Læs deres profiler Så vil du støde på fænomenet |
|
Istedet ser det ud til at der nu er gået sport i hvem der kan presse deres bryster længst muligt op i webcamet. Jaja hvad de hersens unge ikke finder på nu til dags... ![]() |
|
Fy, fy, fy, Martin! :) |
Mikkel kom ikke og sig du ikke tænkte samme tanke ![]() Jeg har set billeder af dig hvor der står meget meget letpåklædte damer som klæber sig op af dig... at de så nok er lidt ældre end 15 er en anden side af sagen |
|
Martin..... hvor er det lige du ved det fra....? ![]() Nah...glem det. Jeg tror ikke jeg vil vide det ![]() |
![]() Desværre er forklaringen slet ikke så skummel og pervers som nogle ville gå og tro... 1. Jeg har mindre søskende i den alder... Hvortil jeg ligesom Lasse har undret mig, og derfor spurgt. 2. Jeg tog en hurtig søgning på arto for at bevise min påstand, hvortil jeg fandt ud af noget helt andet :) 3. Jeg kan stadig huske min barndom - det er jo ikke ved at være 30-40 år som det er hos visse andre - ingen navne nævnt |
|
Det var NETOP den side af sagen jeg fandt suspekt, Martin. Kratlusker :) |
Bliv gratis medlem