|
Men, tak for inputtene... jeg kategorisere det som en latterligt, snart uddød trend, som ikke giver nogen mening (siger Lazer så.. der har skiftet to S´er ud med et Z...hehe!) (Mere i parentes: en kæreste fra de unge dage havde nogle spøjse veninder som døbte mig LazerLaze... Lazer har så hunget ved lige siden) MVH |
nU vIL jeG havE DEt opKLaret
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Det er sjovt at de nærmest udvikler deres eget sprog - men okay hvis man skal nå at sende 500 smser om dagen, så skal de dælme også være kogt godt og grundigt ned. |
d r inde p 1 int emne ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg kan ikke bestemme mig for hvad der er mest skræmmende, at du kan sproget, eller at jeg kan forstå det ![]() |
HAHA! Jeg tænke præcist det samme. Jeg er heldigvis ved at være så gammel at det ikke er noget jeg støder på til daglig. Det sker dog en sjælden gang at jeg får en besked fra min ældste niece, som er skrevet i en kode som tager både hele og halve at tyde... |
|
Damn... Det er sat i kontrast til os andre, som tjekker for kommaer, stavefejl, grammatik, ordlyd, etc. inden en sms afsendes... ![]() |
HAHA!! Nu har jeg jo sms´et siden det blev muligt - jeg var vidst ikke den der sendte den første SMS i Danmark, men så absolut blandt de allerførste - og husker stadig det morskab vi havde når vi sad 3 om den samme mobil og skrev "HEJ!" til den eneste anden vi kendte der havde sådan en mobilos! Det var for griner! MVH |
Bliv gratis medlem