Jeg ville gerne fejre at den lille lommeregner app der bliver udviklet som testeksempel i bogen er blevet købt over 10.000 gange nu siden 1. januar.
Derfor har alle nu muligheden for at få bogen for 6 kr. ved at downloade og give appen "Lommeregner HD" en 5 stjernet rating og derefter sende en skærmbillede af det til philip@lavdinapp.dk
Du behøver ingen iPad/iPhone for dette da dette kan gøres gennem iTunes Store her:
Philip, jeg tror ikke det har så meget med "haters" at gøre, når folk lufter deres holdning til det at "købe sig til en god rating" i stedet for at lade ratings komme objektivt fordi folk rent faktisk elsker appen.
Jeg tror slet ikke det var din tanke, men det er måske overset i skoven for bare træer, at det er sådan det ser ud i andres øjne :)
Tillykke med de 10k downloads i øvrigt. Skide godt gået, men måske du skulle have lavet en "opskriv til mit nyhedsbrev og få den til 6 kr" i stedet, så havde den ikke haft det negative spin, som den har i manges øjne lige nu. Det kan for mange give et forkert udtryk af dig som person, og det var med garanti ikke din hensigt.
Du kan sammenligne det med én, som betaler folk, for at lave gode anmeldelser af sin webshop inde på Trustpilot. Eller en politikker der betaler for stemmer.
Folk bør jo ikke stemme på din APP, ud fra en økonomisk interesse. Men ud fra en ærlig vurdering, af dit produkts kvalitet.
Om det er direkte ulovligt, skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed. Men det vil jeg tro det er.
Jeg fik en god portion karma for mit indlæg, men der er mindst ligeså mange, der syntes det er helt ok. Lidt skuffende må jeg sige.
Det er også en fin holdning at have generelt set, men ligefrem at kalde det integritet er måske liiiige lovligt groft.
Det var nu set som et lille sjovt tiltag og håber da folk kan se det for hvad det er. Jeg har allerede sendt bøger for et godt beløb over 1.000 kr og givet tilbagebetaling til et par stykker så ud fra et økonomisk synspunkt var det altså ikke for at tjene 100-200 kr. i App Store.