- Jeg sviner ikke trådstarter, hvad er det for noget vås.
- Skal det være forbudt, at ytre sin mening på et forum, fordi det ikke er lutter skulderklap? Du må være vanvittig. Jeg har i øvrigt anmeldt tråden, men først efter at have diskuteret med trådstarter, da han fortjente en chance for at forsvare sig først. Og hvad er rodet, hvad mener du med det? Synes du det er rodet bare fordi det er en diskussion, og alle ikke er enige med hinanden. Er det rod i dine øjne?
Igen, hvorfor tage den et andet sted, når vi har et fint forum til rådighed. Jeg er ikke kun interesseret i trådstarters holdning. Det er det smukke med en forum platform, at man kan få mange holdninger et sted. Rune - deltag i diskussionen, med saglige input, ellers så brug din aften på noget mere konstruktivt. Du er også velkommen til at anmelde mig til forum moderatorerne, for at bruge forum til at diskutere. |
@RasJe, jeg ved godt at du har anmeldt tråden, og den "diskussion" kunne du ha´ taget et andet sted, end i "Jeg har et godt tilbud til dig", og offentligt på Amino iøvrigt.
Det fine forum skal ikke bruges til at mistænkeliggøre andre på.
Jeg synes at du skal tage en dags pause, og tænke over hvordan du fremstiller andre og dig selv.
Mvh. Rune.