Sidste nyt omkring PostDanmarks service. Se kopi af Track & Trace: 7. juni 2007 kl. 16:46 Modtaget af PostDanmark 2401 Nordhavn pakke og erhverv 8. juni 2007 kl. 00:03 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter 11. juni 2007 kl. 16:01 Ankommet til 704 København Pakkecenter 13. juni 2007 kl. 06:45 Anmeldelse lagt i postboks 7620 Lemvig. I mellemtiden ved PostDanmark ikke hvor pakken har været??? Og de har ingen forklaring på turen frem og tilbage samt manglende scanning???? Jeg burde jo have haft anmeldelsen den 8. juni!!! Det er godt klaret af en højteknologisk virksomhed. |
POSTDANMARKS SERVICE
|
Fint tip, Magle Det burde komme med i næste version af E-pusher. mvh Hans |
Er der sket en forværring i forhold til tidligere? |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
|
Ja, 70 kroner ekstra, og det er jo noget af en omkostning at lægge oveni. Men, er forsinkelserne blevet værre med PostDanmark? |
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Dato: 13-06-2007 14:33:46 Forfatter: Lisbeth T. J. Hej Magle Ja, 70 kroner ekstra, og det er jo noget af en omkostning at lægge oveni. Men, er forsinkelserne blevet værre med PostDanmark? ja 100 kr. i alt.. fremfor de normale 35 ved brev og 52 ved pakke (gælder selvfølgelig kun op til 1 kg) og så med hensyn til forsinkelserne, så JA jeg syntes de er blevet værre. Ud af de sidste 5 pakker vi har sendt (som er blevet leveret) var 2 af dem 2 og 3 dage om at nå frem.. det er ikke inærheden af postdanmarks 95% af pakkerne når frem dag til dag. det kan selvfølgelig godt bare være os der er mega uheldige.. men jeg vil have penge tilbage, nogle gange skal det jo bare gå total hurtigt. |
Hej igen Magle Kan desværre ikke finde de takster på PostDanmarks hjemmeside lige nu, kun noget med lørdagsekspress, som vi faktisk brugte lidt for år tilbage. Nu bruger vi Danske Fragmænd, det går som regel godt, bortset fra de er for dyre med at levere til privatpersoner. De fleste af de pakker, vi sender til privatpersoner vejer mellem 5 og 10 kg. |
|