Hej, Jeg står og skal bruge symboler som er symbolske og beskrivende for kærligheden. Så mit spørgsmål er, "Hvad forbinder du med kærligheden? Jeg kan lægge ud med: Bier og blomster :-)) |
Hvad forbinder du med kærligheden?
Picnic på stranden en stjerneklar nat Hestevognstur Hjerte Mikkel deMib Dele en madpakke på en bænk i regnvejr, gerne påmonteret sydvest Spadsertur i skoven en tidlig sommermorgen, just efter det har regnet Hmm... More to come. |
Dimitri nævnte de andre - er dog ikke enig i at Demib symbolisere kærlighed, den står på egen regning Dimitri...:) |
|
Hva nu hvis din date havde en hvid stramt siddende tshirt på ;) Nå det var lidt et sidespor. Men ellers er der jo Blomster Ting der hænger sammen på den ene eller anden måde smykker Varme farver hvis den skal være lidt mere abstrakt |
Fisse er sådan et dejligt symbol :) - alt efter målgruppen, naturligvis ... > Mikkel deMib Tak Demitri. Men omend du da bestemt er nuttet, så tror jeg alligevel jeg holder mig til konen i denne omgang :) |
Mikkel - godt nok det korteste indlæg fra dig - men meget præcist ![]() 2 mennesker og en solnedgang |
Anne Fogel - smykker med mod
Latter, glæde, børn, kys, musik, energi, sommer og sol, 2 lys på et bord, gaver, blomster, dele morgenavis, kind dans, kram, hjerte - hjerter, at følges, gå i hånd ... og nu også Mikkel Demib ![]() |
Tak for alle jeres super svar :-)) De kan helt sikker bruges! |