Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forbinder du med kærligheden?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Er selv ved at være glad for en person, vi er så bare inde på et forbudt område og for os her i starten betyder det sexuelle en hel del. Og så betyder mod en del, og et ord som accept betyder en del, hygge, omsorg er også nogle ord jeg syntes betyder meget........

Og sådan generalt betyder ord som Trivielt meget, mange forhold går i stykker på det ord, så kan man styre det så man on the road, til noget stort.
Eventyr
Modspil
Plads, rum
Troværdighed
osv.  der jo fandme mange ord man kan forbinde med kærlighed, var jeg en tøs og 15 år yngre havde jeg nok sagt, hvid, kirke, men det bare svært at få sådan ord ud af munden når man ikke tror på at kærligheden nødvendigvis skal vises på den måde, hvem kan sige ja til, "Vil du elske og leve med, bla bla bla eller hvad præsten siger, til jeres dages ende" hvem tror du jeg er...... det ikke min mor jeg gifter mig med ;-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:01
Øjne
Mund
Accept
Rose
Hjerte

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:35
Dårlige minder
Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:57
Hej Steenbeck
Symboler på kærlighed, eller ikoner der leder tankerne hen på kærlighed kan for mig være:

Hjerter

To der krammer/holder om hinanden

Flettede hænder

Ild

Kys

Jordbær

Champagne

Venlig hilsen

Anne

www.taratsit.gl/
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:59
Solopgang
Boblebad under åben himmel
Æbletræ (intern)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 06:00
Hej.

Et lidt anderledes bud.

En lille pige der krammer sin kat.

Jeg har selv set det, det er meget troværdigt

Er jeg for kedelig ?

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:43
Her lige en personlig erfaring først:

At samle IKEA-reoler 3 sene aftener i træk - UDEN at skændes  Det er da kærlighed

Ellers har jeg på fornemmelsen, at du her leder lidt efter billeder, der kan illustrere kærlighed!?

Flettede hænder (og hvis det handler om kondomer - så helst to voksne mennesker

To nøgne kroppe tæt på hinanden - (Det behøver kun at være overkroppen - resten vil jeg gerne selv have lov at tænke mig til)

Endnu en version af de nøgne kroppe er: Kvindekrop (torsoen) bagfra med et par mandearme der omfavner kroppen (var det mon til at forstå??)

Læber

To GAMLE mennesker (eller bare gamle hænder) - men igen, hvis det handler om kondomer, så er den aldersgruppe nok udenfor målgruppen

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 15:17
Dato: 11-06-2007 18:09:07 Forfatter:STEENBECK
Hej,

Jeg står og skal bruge symboler som er symbolske og beskrivende for kærligheden.

Så mit spørgsmål er, ''Hvad forbinder du med kærligheden?

Jeg kan lægge ud med:

Bier og blomster :-))

Bier og blomster er et symbol på SEX

ellers kommet mange sjove forbindelser med kærlighed.

Så kan vi jo diskuterre hvad er kærlighed, og er der forskel på forelsket og elske?

Kærlighed for mig er når et ældre ægtepar smiler til hinanden velvidende at der ligger mange års op og nedture i det smil.

Kærlighed er også NÅR en far eller mor kigger på deres barn "UBETINGET KÆRLIGHED"

man ved ikke hvad ÆGTE kærlighed er før man har fået et barn

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:25
Et par billeder billeder på kærlighed:

Et par sidder tæt omslynget på en klit og ser på solnedgangen ude over havet.

Et par går hånd i hånd og barfodede i strandkanten.

Parret er i en skov med en kæmpebøg og et par dådyr i baggrunden (dyrehaven er et godt sted) og han er ved at sætte en ring på hendes finger efter at have friet til hende. Deres picknickdug og kurv ligger på jorden og der er jordbær og halvfyldte champagneglas på det. Dugen er lettere krøllet så man kan se de har været der et stykke tid.

Parret ligger i sengen - det er champangefarvet sengelinned i halvblank satinlook(og så er de begge to mørkhårede) - hun ligger i hans arm og kigger forelsket op på ham, han kigger ligeledes ned på hende. 

Sig til hvis du skal have flere - måske i forhold til et bestemt produkt :)

Nå, så lige at det skulle være symbolske - damn, jamen så vil jeg sige hjerter eller jordbær og champagne. Et hjerte med en hvid due, et hjerte med en kyssemund i, Amor (selvom flere og flere godt ved at han ikke er ubetinget god)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:27
Dato: 11-06-2007 18:15:55 Forfatter: Dimitri Hardorff Røde roser
Hestevognstur
Mikkel deMib
Dele en madpakke på en bænk i regnvejr, gerne påmonteret sydvest
Spadsertur i skoven en tidlig sommermorgen, just efter det har regnet

Kan altså lige se det for mig: Dimitri hånd i hånd deMib, siddende i hestevogn - på vej til parken for at dele madpakken... de falder i søvn i hinandens arme og spadsere næste morgen i skoven.

Det er der ligger mellem madpakke og søvn + søvn og spadseretur; det lader vi stå til fantasien ;-)

PS! Husk at handle hos Steenbeck inden turen...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)