Spøg til side så regner jeg ikke med at sælge noget overhovedet på domænet.
Hmm hvorfor ikke? Og hvorfor købe domænet hvis ikke du er interesseret i at sælge noget fra det? hvorfor ikke lade det ligge frit til der kom en som ville bruge sin tid på at sælge elefantsnot og hvad det ellers kaldes???
Personligt kendte jeg det også kun som elefant snot.
super dårlig rådgivning om at starte noget op og så på et helt forkert grundlag og vækstpotentiale -
hvad skete der lige der?
260 månedlige søgninger! kun 50% klikker på din side på position 1 i google, så er der 130 besøgende tilbage - ud af dem får du ca. 1-2 salgpr 100 besøg hmm
hvis man endelig skal starte en webshop op, så gør det da ordentligt i starten istedet for og lær 10 gange så meget, men stadig fint nok indspark med noget positiv energi til nye ildsjæle, men kunne bare rådgives så meget bedre!
Spøg til side så regner jeg ikke med at sælge noget overhovedet på domænet..
Du mener ikke elefantsnot falder i kategorien "...emerging megatrend!" ? :-)
Lasse
Nej hehe
Michael R. Gertz:
Azzyh:
Hmm hvorfor ikke? Og hvorfor købe domænet hvis ikke du er interesseret i at sælge noget fra det? hvorfor ikke lade det ligge frit til der kom en som ville bruge sin tid på at sælge elefantsnot og hvad det ellers kaldes???
Personligt kendte jeg det også kun som elefant snot.
Buisness
NY:
Azzyh:
Købte du domænet for at du rent faktisk vil udføre idéen Lars kommer med, eller fordi du synes det er et sjovt domæne?
Buisness :-)
Domænet er nu solgt videre til en amino og jeg er gået i plus ;-)