Ser I, www.elefantsnot.dk ER ledig. Der er 260 søgninger på elefant snot om måneden, og lægger du alle ord for produktet sammen, så har du alligevel 6-700 søgninger om måneden. Der er ingen konkurrence!
Elefantsnot kan købes forskellige steder online, f.eks:
Køb 12 eller 24 styks, smid en hjemmeside op på www.elefantsnot.dk hvor du sælger dem, byg nogle simple links - også er du i gang ;-) Når du begynder at have en smule salg, find nogle der sælger det billigere.
Du er sikker på ikke at tjene en skid, men du kommer med sikkerhed til at få noget erfaring med en meget simpel "webshop" med udgifter der svarer til en halvdårlig bytur.
PS: Nu har jeg allerede bygget første link! Så er det hele nærmest færdigt jo..
Ser I, www.elefantsnot.dk ER ledig. Der er 260 søgninger på elefant snot om måneden
Sjovt har aldrig hørt "lærersnot" omtalt som "elefantsnot" - så lige her blev jeg 'mere vidende' ...
Man kan uden tvivl få meget sjov ud af at lave lidt research som du der har gjort med snottet - hvis ikke snot ideen tages op, så har det om ikke andet givet ideer til netop at lave lidt af det samme på andre mærkværdige ting.
Hvem mon bliver "snotkongen" i Danmark ? :-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Tænk lige på at folk nok ikke køber den ene ting online men steder hvor de kan købe meget andet, så fragten ikke vægter så meget.
Derudover, er der ansøgning til nets for betalingsmodul 3500 kr + webhotel med shop på ca 150 pr måned. Tror sgu hellere man skal vælge et andet produkt. Der skal langes en del over disken for at dække de omkostninger.
Men ellers sjovt set :-)
Tænk lige på at folk nok ikke køber den ene ting online men steder hvor de kan købe meget andet, så fragten ikke vægter så meget.
Det samme kunne man jo sige om sokker, og slips. Hvorfor skulle man ikke kunne sælge det? Hvis jeg vidste at jeg skulle bruge det, og kunne købe det online for f.eks. 25,- + levering 20,- så ville jeg ikke spilde tid med at rende rundt til diverse boghandlere, hobbybutikker eller noget for at finde det. Desuden kan det sendes som brev, og garanteret til under en tyver.
legebarnet:
Derudover, er der ansøgning til nets for betalingsmodul 3500 kr + webhotel med shop på ca 150 pr måned. Tror sgu hellere man skal vælge et andet produkt. Der skal langes en del over disken for at dække de omkostninger.
Nu behøver man jo ikke igennem Nets, man kan undlade Dankort, og bruge f.eks. paypal. En webshop til ét produkt kan vidst også ret nemt kodes, du behøver jo ikke en stor løsning som dandomain.
Skal nu rigtigt igang med at sælge elefant snot bogstaveligt talt, har nogle venner i Indien som har styr på det med elefanter og de siger at danske turister syntes det er en god delikatesse.
Spøg til side så regner jeg ikke med at sælge noget overhovedet på domænet..