Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til eks-guitaristen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Min kone har bestemt at jeg her i overgangsalderen godt må være lidt vild. Der er ikke plads i budgettet til en motorcykel og førerbrev, så i stedet har jeg fået lov til at spendere nogen penge på en guitar - så kan jeg rocke lidt!  :-)

Så skulle der være nogen derhar en lække spade stående fra ''dengang'' er jeg interesseret.

Jeg er først og fremmest på efter noget i stil med Gibson Les Paul - altså ingen Strato- eller Telecaster. Med mindre da at tilbuddet er EKSTREMT godt. Da budgettet som sagt er minimalt og jeg gerne skal have i hvert fald en lille øveforstærker klemt ind også, så er der ingen grund til at friste mig med dyre lækkerier. Jeg kommer bare til at stå og famle lidt ved den, savle på gulvet og derefter gå igen med et trist "nej, tak"!

Men hvis din ungdoms vellyd alligevel bare står og samler støv i kælderen eller på loftet, så lad den komme i hænderne på erfaren musikant inden hende konen, kæresten, madammen stiller den ud til storskrald - eller det der er værre!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:14
Jeg har godt nok ingen guitar til salg, til gengæld vil jeg da lige skynde mig at slå på tromme for det med motorcyklen... Jeg er ihvertfald rigtig glad for mit tohjulede legetøj - Og både suzuki og yamaha kører med nogle ret heftige tilbud på deres 600cc sportsmodeller for tiden :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:24
Hej Morten

Du må gerne låne min el-guitar indtil du finder den rigtige.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 09:35
- og straks skal jeg udsættes for hån og nedværdigende tale fra alle jer derude, der allerede HAR fået lov til at være rå mandige. Det er altså bare så følelseskoldt!

Nej, selvfølgelig er det ikke det. Motocyklen står stadig på listen, men så succesfuld er jeg ikke endnu. Måske kommer det, måske springer jeg det stadie over og går direkte til den åbne italienske sportsvogn...
Og tak for tilbuddet, Hans. Det kan vi snakke om ved lejlighed.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:38
Dato: 08-06-2007 09:34:33 Forfatter: Morten Ellegaard Larsen
, Hans. Det kan vi snakke om ved lejlighed.

Du dukker bare op. Jeg kan garantere dig, at strengene højst er 8½ år gamle, så de skulle nok kunne holde nogle år endnu. Jeg kan også huske, at den stemte sidst, jeg pakkede den ned i kufferten. I øvrigt kan du bruge din lille mixer og stereoanlægget som øveforstærker, så længe du ikke har brug for at overstyre.
mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 09:46
Dato: 08-06-2007 09:34:33
Forfatter: Morten Ellegaard Larsen
- og straks skal jeg udsættes for hån og nedværdigende tale fra alle jer derude, der allerede HAR fået lov til at være rå mandige. Det er altså bare så følelseskoldt!

Nej, selvfølgelig er det ikke det. Motocyklen står stadig på listen, men så succesfuld er jeg ikke endnu. Måske kommer det, måske springer jeg det stadie over og går direkte til den åbne italienske sportsvogn...

Jeg skulle heldigvis ikke spørge nogen om lov til at købe min motorcykel, selvom min mor dog havde sine bekymringer dengang for 2 år siden, nu er hun ved at være nået så langt som at hun gerne vil prøve en tur en dag...

Du kan snildt finde en fornuftig motorcykel brugt til omkring 50.000 kroner for noget der kører godt og tilmed ser godt ud :-)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 10:36
Dato: 08-06-2007 09:45:35
Forfatter: Anders Christensen
Du kan snildt finde en fornuftig motorcykel brugt til omkring 50.000 kroner for noget der kører godt og tilmed ser godt ud :-)

Oh yeah, rub it in!   :D
Problemet bliver snarere at finde de 50K! + 10K til en udvidelse af førerbrev til tohjulet motorkøretøj. Det kan jeg få masser af guitar for, næsten en åben, italiensk sportsvogn...
Og ja, det er mig; den triste der sidder derinde i min fornuftige blå og familievenlige sedan og kigger misundeligt på alle de sommerglade motorcyklister - undtagen i regnvejr, der griner jeg højt og dæmonisk!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:45
> Min kone har bestemt at jeg her i overgangsalderen godt må være lidt vild.

Jeg tror dine problemer er forankret i ovenstående - ikke i motorcykel eller guitar ønsker :)
- Jeg mener, det virker en anelse bekymrende at dine kone mener at du godt må være lidt vild. Det tager jo ligesom bråden af det vilde, ik? :)

Jeg synes du skulle se filmen "Wild Hogs" :)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 11:11
Dato: 08-06-2007 10:44:57
Forfatter: Mikkel deMib
> Min kone har bestemt at jeg her i overgangsalderen godt må være lidt vild.

Jeg tror dine problemer er forankret i ovenstående - ikke i motorcykel eller guitar ønsker :)
- Jeg mener, det virker en anelse bekymrende at dine kone mener at du godt må være lidt vild. Det tager jo ligesom bråden af det vilde, ik? :)

Jeg synes du skulle se filmen ''Wild Hogs'' :)

Puha, det var en skræmmende oplevelse da jeg så Wild Hogs... Det hænger nok sammen med at det var på færgen Grenå - Varberg i et godt blæsevejr, mens motorcyklen stod nede på vogndækket og ikke var spændt fast eller noget (Det bruger de ikke på den færgerute...) så jeg var lidt nervøs for om den tiltede, så det var en lang sejltur.
Motorcyklen klarede dog turen :-)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 11:20
Dato: 08-06-2007 10:44:57 Forfatter: Mikkel deMib >
Jeg synes du skulle se filmen ''Wild Hogs'' :)

Har set den og morede mig kosteligt! :)

Nu er det ikke min kones holdninger til det rå, der har begrænset mig, men snarere den økonomiske situation. Og da hun er det finansielle geni hos os, har hun det sidste ord angående investeringer. Jeg kan godt få lov at bruge penge, det skal bare være velbegrundet - og det med guitaren er jo mest bare legetøj. Min kone faldt i sin tid for mig blandt fordi jeg var en sej bassist, så det rå har bare ligget i dvale i en ''familievenlig'' periode, og nu ser hun måske gerne at jeg finder lidt af det rå frem igen - eller måske bare smider lidt af det bløde. Sikkert især det bløde omkring midten...
Men jeg føler nu ikke trang til at være mere vild end min kone lægger op til, så risikere jeg jo bare pludselig at stå med en ny og mere krævende model; det er set før - og det er bestemt ikke meningen! 

Men det var altså en guitar jeg var interesseret i at købe!
selvom det lommefilosofiske jo altid er underholdende... :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)