Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til eks-guitaristen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Jeg har bl.a. en Fender Esprit. Den er forløberen for Robben Ford modellen, som den ligner til forveksling. Kroppen er til dels hul, så den vejer lidt mindre end Les Paul''en. To horn, to humbucker pickups med singlecoilsplit. Fed sustain og finish, pæn og velholdt. Kasse medfølger. Er i tvivl om, hvad den er værd, da jeg i sin tid erhvervede den i f.m. en større byttehandel.

Hvis du er interesseret (send en pm), vil jeg få den vurderet. Kan sende fotos.

Mvh Viggo

PS I handlen medfølger hæftet/cd''en Sej Guitar, som jeg har udgivet på DanskSang

Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:01
viggo:

Beklager, jeg gik i panik og fandt noget i Den Blå i weekenden. Dog ser det ud til at tilfældighederne passede så godt sammen, at jeg rent faktisk endte med at gøre et godt køb. Men eller ved jeg jo hvor jeg skal henvende mig. :D

(for øvrigt tror jeg vi har hilst på hinanden for mange år siden, imens Jørgen Vest var ansat på MGK...)

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:09
Hej Morten

Det er bare ok - held og lykke med købet

hilsen Viggo

PS Din kone kender vist ikke det gamle mundheld: "køb dig en guitar og vælt dig i kvinder..."

Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:03
Dato: 11-06-2007 09:08:52 Forfatter: Viggo Steincke
PS Din kone kender vist ikke det gamle mundheld: ''køb dig en guitar og vælt dig i kvinder...''

LOL! Nej, det tror jeg bestemt ikke hun kender - og det gjorde jeg for øvrigt heller ikke. Men jeg ser frem til at ''vælte''...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)